جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

شارپ محصول جدید خود را در ژاپن معرفی کرد: Aquos Xx3 mini

شرکت شارپ گوشی های جدید خود را با نام Aquos Xx3 در ژاپن معرفی کرد. این محصول بر خلاف نام عجیب و غریبش، ویژگی های قابل قبولی دارد که می تواند نظر مشتریان صفحات کوچک را به خود جلب کند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش این دستگاه از نوع TFT با اندازه 4.7 اینچ که وضوح FullHD و غلظتی معادل 469 پیکسل در هر اینچ را به همراه دارد. این درحالیست که سونی اکسپریا X Compact از صفحه نمایشی 4.6 اینچی با وضوح تصویر 720p و غلظت تصویر 319 پیکسل در هر اینچ برخوردار است.

سخت افزار

قلب تپنده ی این گوشی یک چیپست اسنپدراگون 617 با 8 واحد پردازشی است که با 3 گیگابایت رم قدرت نمایی می کند. همچنین، با وجود میزان درنظر گرفته شده به عنوان حافظه ی داخلی آن که 16 گیگابایت است، خوشبختانه شاهد درگاهی برای استفاده از کارت MicroSD در این دستگاه هستیم.

دوربین

دیگر مشخصات

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پشتیبانی آن از شبکه های ارتباطی VoLTE، 4G و LTE اشاره کرد که سرعتی معادل حداکثر 187.5Mbps و حداقل 37.5Mbps را برای استفاده ی کاربر بر ارمغان می آورد.

اندازه گوشی معادل 135*67*8.6 میلیمتر می باشد و وزنی برابر با 135 گرم دارد.

ظاهرا قرار است این محصول جدید به همراه اندروید 7 در ماه فوریه سال آینده روانه بازار شود.

از دیگر ویژگی های برجسته ی محصول جدید شارپ را می توان دوربین آن دانست. Aquos Xx3 مجهز به یک دوربین 21 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 که برای چنین محصولی یک امتیاز بی نظیر است. همچنین،درجلو دوربینی 8 مگاپیکسلی وجود دارد که نیاز ما را برای عکاسی های سلفی برطرف می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا