جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

پیشنهاد مالی سامسونگ برای دارندگان Note 7

آیا گوشی پرچمدار Note 7 را با چه محصول دیگری از این شرکت معاوضه می کنید؟

هم اکنون، هیچ نمونه ی دیگری در میان محصولات سامسونگ را نمی توان یافت که از لحاظ مشخصات با Note 7 برابری کند. این در حالیست که شرکت مشتریان کره ای خود را مجبور ساخته تا دستگاه خود را با دیگر تولیدات همین برند تعویض کنند.

این آخرین تلاش سامسونگ برای مقابله با استراژی شرکتهایی همچون ال جی و اپل است که این روزها سعی دارند مشتریان این برند کره ای را به سوی خود جلب کنند. ال جی اخیرا توانسته فبلت پرقدرت V20 خود را روانه بازار کند. در عین حال، شرکت SK Telecom قصد دارد تا iPhone 7 را از جمعه همین هفته در چین پیش فروش کند.

سامسونگ سعی دارد تا با تاکید بر سایر محصولات کهکشانی خود در تبلیغات، مشتریانش را همچنان حفظ کند.

در آمریکا، مشتریانی که قصد تعویض این گوشی با بقیه گوشی های هم خانواده اش را دارند، شرکت مبلغ 100 دلار به آنها خواهد داد. در صورتی که اگر قصد تغییر برند را داشته باشند، تنها 25 دلار دریافت خواهند کرد. به نظر می رسد پیشنهاد این غول کره ای در آمریکا بسیار به صرفه تر از دیگر پیشنهادش در کشور خودش است!

در کره جنونی، کسانی که بخواهند به برند دیگری روی بیاورند، سامسونگ در ازای گوشی 880 دلاریشان تنها به آنها 300 هزار وون (معادل تقریبی 27 دلار) خواهد داد. در عوض، کسانی که دستگاه دیگری از خانواده گلکسی را انتخاب کنند، می توانند 70 هزار وون (65 دلار) دریافت کنند.

پس از این اعلام، تقریبا تمامی دستگاه های Note 7 به انبار سامسونگ باز خواهند گشت. با کاهش یک سومی سود این تولید کننده در سه ماهه سوم سال، شرکت تصمیم جدیدی برای تجدید نظر در برنامه های این سه ماهه گرفته است.

البته باید صبر کنیم تا ببینیم بروز این فاجعه چه عواقبی را برای برند سامسونگ در فصل آخر سال رقم خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا