آموزش های نرم افزاری گوشی های مختلف

آموزش نحوه نمایش پسورد وای فای در اندروید

استفاده از اینترنت در زندگی روزمره ما ایرانی ها به گونه ای شده که زمانی که بیرون هستیم از اینترنت سیمکارت و اپراتور موبایل استفاده میکنیم و زمانی که وارد خانه میشیم سریعا به وای فای متصل میشویم. اما اینترنت وای فای بروی گوشی محدودیت هایی دارد فرض کنید که دوست و یا فامیلتان به منزل شما آمده اند و پسورد وای فای را میخواهند، تصور کنید رمز را فراموش کرده اید و در این حالت شاید بنظرتان راهی جز روشن کردن کامپیوتر شخصی و دیدن پسورد از طریق تنظیمات ویندوز نیاید چرا که فهمیدن پسورد امنیتی وای فای از طریق موبایل اندرویدی (حتی در حالتی که به آن متصل هستید) کار کمی دشواری است.

اما نگران نباشید در این پست روشی را به شما نشان میدهیم که در صورت روت بودن دیوایس شما براحتی میتوانید به فایل های سیستمی و سپس پسورد وای فای دسترسی پیدا کنید.

پسورد وای فای

مرحله اول : روت کردن دستگاه اندرویدیتان

یکی از مزایای سیستم عامل اندروید امکان روت کردن و سپس دسترسی به فایل های سیستمی برای دستکاری و ارتقا گوشی است که علاقه مندان به اندروید با آن آشنایی کامل دارند. برای دسترسی به پسورد وای فای هم باید به فایل هایی برسیم که به صورت عادی امکان دسترسی به آنها وجود ندارد و شما باید اول دیوایس خود را روت کنید.

مرحله دوم : دسترسی به فایل های سیستمی و پسورد وای فای

حالا پس از روت کردن به یک فایل منیجر نیاز داریم تا بتوانیم به فایل های سیستمی دسترسی و آنها را به صورت متنی باز کنیم. برنامه های متفاوتی در این بین وجود دارند مانند Root Explorer و Es Explorer

پس از نصب فایل منیجر حالا لازم است تا به مسیر data > misc > wifi بروید و سپس به دنبال فایلی با نام wpa_supplicant.conf باشید. در این فایل تمامی اطلاعات شبکه وای فای بعلاوه پسورد به صورت متنی قابل دسترس هستند.

Ali

علاقه مند به دنیای صفر و یک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا