بهترین اپلیکیشن های اندروید

آیا اینستاگرام در آینده ای نزدیک، امکان پخش زنده ویدیویی را فراهم خواهد کرد؟

بنا به گزارشهایی از یک خبرگزاری در روسیه، به نظر می رسد که اینستاگرام در حال کار بر روی پروژه ای است که به کاربران اجازه می دهد ویدیو را به صورت پخش آنلاین ببینند.

با این ویژگی اینستاگرام به جمع اپلیکیشن هایی نظیر Periscope ،Facebook و  Snapchat که همگی دارای پخش زنده ویدیویی هستند، می پیوندد.

T Journal، که یک مجله ی اخبار روسی است، موفق شده است که این ویژگی جدید را در نسخه ی بتا اینستاگرام برای سیستم عامل اندروید، کشف کند.

بنا برگزارش این خبرگزاری روسی، در نسخه های آزمایشی برخی از توسعه دهندگان اینستاگرام، قابلیتی با عنوان LIVE در جلوی بخش استوریز قرار دارد که باعث برقراری ارتباط مستقیم می شود. همچنین تصاویری از رابط کاربری لایو این برنامه به بیرون درز کرده است که گزینه Go Insta را به وضوح نشان می دهد.

در حال حاضر شرکت اینستاگرام نظری در این خصوص نداده است، و این موضوع را تایید و رد نکرده است، اما در گذشته نیز شایعاتی مبنی بر اضافه شدن امکان پخش زنده وجود داشت.

فیسبوک معتقد است استریم تصاویر در آینده جز محبوب ترین اتفاقهای رسمی می باشد

از آنجایی که اینستاگرام متعلق به شرکت فیسبوک است، و فیسبوک برای برنامه ی خودش نیز امکان پخش زنده ویدیویی را اضافه کرده بود، پس میتوان انتظار داشت که در آپدیت بزرگ بعدی این شرکت، این ویژگی را تجربه کنیم.

باید به یاد داشته باشیم که ویژگی پخش زنده ی ویدیویی در حال حاضر فقط در نسخه های روسی بتای اینستاگرام دیده شده است.

Arash

طراح سایت و برنامه نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا