جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

لو رفتن برخی از قابلیت های اندروید O

تنها دو ماه تا برگزاری رویداد توسعه دهندگان گوگل باقی مانده و انتظار می رود که گوگل در این رویداد از اندروید Oرونمایی کند. امسال نیز مانند سال های پیش، بازار شایعات درباره ویژگی های جدید در این نسخه از اندروید داغ است.

لو رفتن برخی از قابلیت های اندروید O
لو رفتن برخی از قابلیت های اندروید O

 

جدا از اینکه گفته شده نام این نسخه از اندروید Oreo خواهد بود، برخی دیگر از شنیده ها حاکی از ویژگی های جدیدی در اندروید O هستند. وب سایت 9to5Google به تازگی و به نقل از یک منبع آگاه به برخی از قابلیت های جدید در اندروید اشاره کرده از جمله آنها می توان به ایجاد تغییرات در نحوه نمایش نوتیفیکیشن ها، نمایش نوع اپ ها در نوار نوتیفیکیشن، نمایش تصویر در تصویر، تولبار انتخاب هوشمند متن همراه با assistant، محدودیت در فعالیت پس زمینه اپ ها، آیکون های تغییر پذیر، و چند قابلیت برای کاربران تجاری اشاره کرد.

نام بسیاری از این قابلیت ها به خوبی کارکرد آنها را توضیح می دهد. مثلا قابلیت تصویر در تصویر پیش از این در اندروید TV ارائه شده و از عنوان محدودیت در اجرای پس زمینه اپ ها نیز اینطور استنباط می شود که به منظور افزایش عمر باتری ،شاهد روش های سخت گیرانه تری برای جلوگیری از اجرای پس زمینه اپ ها خواهیم بود.

قابلیت انتخاب هوشمندانه متن نیز احتمالا به بروزرسانی قابلیتی گفته می شود که به موجب آن می توان از قسمتی از متن تصویر گرفت و در گوگل به دنبال آن جستجو کرد.

امسال نیز انتظار می رود که عرضه سراسری اندروید O از فصل پاییز آغاز شود.

 

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا