جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

تصاویر لو رفته از هوآوی Mate 9

روز پیش شاهد لو رفتن اطلاعات زیادی از نمای روبه رویی نسل جدید Mate هوآوی بودیم؛ تصاویری که نشان دهنده ی دو طراحی متفاوت از این دستگاه بود.

نمونه اول ظاهری مسطح را برای Mate 9 نشان می داد ولی نمونه دوم انحنایی در دو لبه شبیه طراحی مدل های Edge در سامسونگ بود.

امروز نیز، تصاویری به بیرون درز کرده که نمای پشتی دستگاه را مشخص می سازد و اطلاعات ما درباره پرچمدار پیش روی هوآوی را تکمیل می کند.

طراحی سمت چپ مربوط به مدلی موسوم به “منهتن” (Manhattan) در واقع نمونه ایست که قرار است در تمامی کشور ها (از جمله آمریکا) عرضه می شود.

طراحی سمت راست نیز، با نام جزیره بزرگ (Long Island) نمونه ای محلی است که فقط در چین عرضه خواهد شد. این نمونه ظاهرا همان مدلیست که قرار است با صفحه نمایش منحنی تولید شود که اینطور که به نظر می رسد در هردو وجه دارای انحناست.

نکته ی قابل توجه این است که چنانچه تصاویر به دست آمده مقیاس درستی را نشان دهند، بنابراین مدل Manhattan اندازه کوچکتری نسبت به همانند خود دارد. همچنین این مدل از صفحه نمایشی با وضوح 1080p بهره مند است. این درصورتیست که Long Island از صفحه نمایش QHD برخوردار است. البته فرضیه هایی نشان می دهد که هردو از صفحه نمایشهایی با اندازه 5.9 اینچ استفاده می کنند. البته همگی این موارد احتمالات به دست آمده است.

آنچه در تصویر مشخص است. هوآوی Mate 9 از دوربین های دوگانه برند Leica همراه با لیزر اتوفوکوس و فلاش های دوگانه LED بهره برده است. همچنین هردو سنسورهایی 20 مگاپیکسلی با دیفراگم f/2.0 دارند.

مسئله ای عجیب که در این تصویر مطرح است، جای گیری سنسور اثر انگشت در هردو نمونه است. در صورتی که تصاویر درز کرده از نمای روبه روی دستگاه ها، نمایان گر سنسوری در پایین صفحه نمایش در Long Island بود.

هوآوی قرار است طی رویدادی در روز سوم نوامبر از Mate 9 به صورت رسمی رونمایی کند. تا آن زمان همچنان شاهد شایعاتی از محصول جدید این شرکت خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا