بهترین بازی های اندروید

برترین بازی های این هفته در پلی استور گوگل

با سلام خدمت کاربران گرامی جی اس ام دولوپرز.
با شما هستیم با برترین بازی های این هفته در پلی استور گوگل.
در این مقاله به 5 بازی برتر این هفته که با استقبال کاربران مواجه بوده می‌پردازیم.

برترین بازی های این هفته در پلی استور گوگل

1.Super Mario Run

قیمت: رایگان                                                                                          امتیاز:3.6 از 5

Super Mario Run بازی خارق العاده و فوق العاده زیبای دوندگی سوپر ماریو از استودیوی بازی سازی Nintendo برای دستگاه های اندروید است. در این بازی، بر خلاف دیگر بازی های دو بعدی ماریو، شما کنترلی برروی حرکت ماریو به سمت جلو ندارید، ماریو به طور خودکار به جلو راه می رود و شما باید با زدن برروی صفحه موبایل خود، سعی کنید که بپرید و سکه های مختلف موجود در مسیر را جمع آوری کنید. تفاوت عمده دیگری که سوپر ماریو ران با دیگر بازی های این مجموعه دارد، در برخورد به دشمنان تعریف می‌شود.

دیگر شما با برخورد به دشمنان بامزه ماریو، نمی میرید و ماریو خود به صورت خودکار از روی آنها می پرد ؛ با این حال لمس کردن صفحه در هنگامی که ماریو در حال عبور از دشمنان است، باعث می شود که آنها کشته شوند و ماریو پرش بلندتری داشته باشد. بازی از سه بخش اصلی World Tour، Kingdom Builder و Toad Rally تشکیل شده است. بخش اصلی بازی یا همان World Tour، جایی است که شما بیشترین زمان خود را می‌گذرانید، ۶ دنیا که هر کدام شامل چهار مرحله می‌شوند، در این بخش از بازی وجود دارند. هدف اصلی ماریو هم در این بازی مانند اکثر بازی های این مجموعه، نجات پرنسس پیچ از دست باوزر بدجنس است.

2.Word Cookies

قیمت: رایگان                                                                                          امتیاز:4.6 از 5  

برترین بازی های این هفتهWord Cookies یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی BitMango می باشد که سازنده بازیهایی مثل Roll the Balll، در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شدهه است. در اینجا شما باید کلمات پنهان شده در بین حروف را پیدا کنید و به راحتی می توانید مهارت های املایی خود را بهبود ببخشید. شما می توانید حروف را که بصورت عمودی، افقی، مورب و یا حتی وارونه وجود دارند با انگشت خود متصل کنید تا یک کلمه جدیدی را کشف کنید. پس با کشیدن انگشت خود روی یک حرف و انتخاب سایر حروف کلمه مورد نظر خود را بیابید و هنگامی که کلمه درست باشد بصورت برجسته مشخص شده و در لیست کلمات تحت عنوان کلمات پیدا شده مشخص می شود

3. Choices: Stories You Play

قیمت: رایگان                                                                                          امتیاز:4.6 از 5  

یک انتخاب می تواند همه چیز را تغییر دهد. در این بازی دنیای گسترده ای پیش روی شماست که می توانید تجربه های مختلفی را داشته باشید. در بازی “انتخاب ها” می توانید عاشق شوید، پرونده های جنایت های مختلف را حل نمایید، و در نبرد های مختلف برای پس گرفتن امپراطوری خود شرکت نمایید و در دنیای زیبایی گشت و گذار کنید. در بازی Choices: Stories You Play کنترل همه چیز در دستان شماست تا اتفاقات پیش روی خود را رقم زنید. داستان های مختلفی که در دنیای واقعی وجود دارند اماممکن است برای همه پیش نیاید و فقط در این بازی می توان تجربه نمود. در بازی می توانید در قالب یک تازه وارد به دانشگاه ظاهر شوید و و دوستان همیشگی و یا حتی عشق زندگیتان را بیابید.

در این مسیر با کاراکتر های مختلفی برخورد خواهید کرد و با افراد مختلفی آشنا می شوید. از ظاهر خود گرفته تا قرار های خود را مدیریت نمایید و اوقات خوشی را برای خود رقم زنید. در داستان دیگری می توانید به عنوان یک کاراگاه کارکشته ظاهر شوید و قاتلین و مجرمین شهر را با تبحر دستگیر نمایید. در نقش کاراگاه مارشال در صحنه های جرم آزمایش و بررسی انجام دهید و به دنبال کشف حقایق بگردید و با یافتن سرنخ های مهم قاتل را دستگیر سازید قبل از اینکه قربانی بعدی خودتان باشید.

4. 8 Ball Pool

قیمت: رایگان                                                                                             امتیاز:4.5 از 5

برترین بازی های این هفته8 Ball Pool بهترین، زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی بیلیارد برای سیستم عامل اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت آنلاین و دو نفره با دوست خود بهه رقابت بپردازید و یا با دیگر کاربران سراسر جهان مسابقه دهید و با برنده شدن در مسابقات بیلیارد به جمع اوری سکه بپردازید.در این بازی شما ابتدا می توانید به صورت تمرینی بازی کنید تا حرفه ای شوید. تمرین هایی را انجام دهید تا قلق بازی دستتان بیاید و پس از آن شروع به رقابت با دیگر کاربران جهانی نمایید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی بیلیارد را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. با جمع آوری سکه های بازی شما می توانید در مراحل بالاتر چوب های بیلیارد حرفه ای را بخرید و یا با کمک آن ها قدرت خودتان را چند برابر کنید.

5. Piano Tiles 2™

قیمت: رایگان                                                                                             امتیاز:4.7 از 5

Piano Tiles 2 نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبا، متفاوت و پرطرفدار سمفونی کاشی ها از استودیوی Clean Master Games است. در این بازی شما می بایستی با لمس تننها کاشی های با رنگ سیاه به نواختن پیانو بپردازید و امتیاز خود را افزایش دهید و همچنین با کاربران سراسر جهان به رقابت بپردازید که سرعت عمل چه کسی بالاتر است.

آهنگ های فوق العاده زیبا از نوازنده های معروف دنیا در این بازی 26 مگابایتی قرار داده شده اند که نهایت هیجان را به شما القا می کنند. بهتر است این مورد را نیز ذکر کنیم که محیط به مراتب رنگارنگ تری از نسخه اول را شاهد هستیم و دیگر خبری از محیط بی روح سیاه و سفید نیست و سازندگان به پس زمینه رنگ و لعاب بیشتری داده اند و همچنین کیفیت آهنگ ها پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و بر تعدادشان هم افزوده شده تا با فشردن کاشی ها حس نشستن پشت یک پیانوی واقعی را داشته باشید.

Ali

علاقه مند به دنیای صفر و یک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا