بررسی کیفیت ، قیمت و دیگر مباحث مربوط به گوشی های تلفن همراه به صورت تخصصیجدیدترین اخبارهای دنیای gsm

تلفن هوشمند Alcatel U5 HD معرفی شد

پیشتر تصاویر زنده ای از گوشی های هوشمند رده میانی جدید آلکاتل منتشر شد و حال نوبت به معرفی یکی از این اسمارتفون ها موسوم به Alcatel U5 HD رسیده است. Alcatel U5 HD انتظار می رفت در کنار دو مدل دیگر طی نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی شود اما شرکت آلکاتل تصمیم گرفت پیش از نمایشگاه معرفی انجام دهد.

تلفن هوشمند Alcatel U5 HD معرفی شد
تلفن هوشمند Alcatel U5 HD معرفی شد

از مشخصات این گوشی هوشمند باید به صفحه نمایش 5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720*1280 پیکسلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2200 میلی آمپری، پردازنده MT6737 مدیاتک، حافظه رم 1 گیگابایتی، حافظه داخلی 8 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت و بدنه پلاستیکی اشاره کرد.

تلفن هوشمند Alcatel U5 HD معرفی شدتلفن هوشمند Alcatel U5 HD معرفی شد
تلفن هوشمند Alcatel U5 HD معرفی شد

اطلاعات بیشتری در کار نیست و یکی دیگر از مدل ها به عنوان A3 XL با صفحه نمایش 6.0 اینچی و مشخصات رده میانی در ایفا معرفی خواهد شد.

در اخباری مرتبط آلکاتل سه گوشی هوشمند میان رده معرفی نمود و حال نوبت به ایفا 2017 رسید تا در این نمایشگاه بین المللی فناوری آلمان نیز محصولاتی برای رونمایی داشته باشد.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا