جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

میان‌رده‌های جدید ال جی با دوربین‌های بهتر و عمر باتری بیشتر در CES 2017معرفی شدند

امروز در نمایشگاه CES 2017 شرکت ال جی از گوشیهای میان رده جدید که شامل سری جدید K و LG Stylus 3 می باشند رونمایی کرد

همه دستگاهای معرفی شده نسبت به نسل گذشته خود ارتقا پیدا کرده اند

در مدلهای 2017 چیزهای مانند دوربین،باتری بزرگتر و در مدلهای گرانتر حسگر اثر انگشت قرار گرفته است

مدل Stylus 3 تقریبا قدرتمندترین مدل در بین گوشیهای جدید باشد که از پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.5GHz به همراه 3 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 5.7 اینچی به همراه ویژگی‌های مخصوص سری استایلوس بهره می‌برد. به‌علاوه، ال جی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و باتری 3200 میلی‌آمپری را برای استایلوس 3 در نظر گرفته است.

سری K نیز شامل چهار نسخه می باشد: K10,  K8,  K4, و K3 که قویترین مدل K10 است که در آن نمایشگر 5.3 اینچی خمیده، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه، حسگر اثرانگشت و بدنه با نوار فلزی به‌کاربرده شده است. با تمام این‌ها، K10 همچنان یک میان رده است که از بدنه پلاستیکی با ظاهری معمولی استفاده می‌کند که از پرچم‌داران ال جی فاصله زیادی دارد. به K8 و K4 می‌رسیم، هر دو نمایشگر 5 اینچی داشته و از قدرت پردازشی کمتری برخوردارند. در انتهای این لیست هم K3 4.5 اینچی قرار می‌گیرد.

باید اشاره‌کنیم K10 و K8 از اندروید نوقا و K4 و K3 از نسخه قدیمی‌تر مارشملو به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض استفاده می‌کنند.

الجی هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصولات را اعلام نکرده اما به‌زودی در اختیار اپراتورهای مخابراتی آمریکا قرار خواهند گرفت.

mohsen

محسن هستم 30 ساله طرفدار دنیایی متنوع اندروید و کاستوم رامها در Gsm-Developers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا