جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

عرضه مجدد سامسونگ Galaxy Note7 به بازار ، شاید با نامی دیگر!

سامسونگ اعلام کرد طی ماه های آینده برنامه خود مبنی بر ارائه مجددNote7 کار کرده یا قطعات آن، در بازار را اعلام خواهد کرد.چیزی که مشخص است و قبلا هم اعلام شد، مشکلی که سامسونگ با Note7 ایجاد کرد،

به دلیل اشکالاتی بود که در ساخت باتری های آن ایجاد شده بود. علاوه بر اینکه بصورت رسمی مشکل اعلام شد و راه حل آن ارائه شد، هم موبایل های باقی مانده و هم قطعات دیگر این موبایل که هر کدام می توانند ارزشمند باشند، قابل استفاده خواهند بود.سامسونگ اعلام کرد در جهت برنامه های حفظ محیط زیست و نیز بهره برداری بهتر از محصولات باقی مانده Note7، به احتمال زیاد موبایل های سالمی که در اختیار شرکت قرار دارد پس از برطرف شدن مشکلات، احتمالا با نامی جدید و با علامت Refurbished مجدد در بازار ارائه خواهد شد.

عرضه مجدد سامسونگ Galaxy Note7 به بازار ، شاید با نامی دیگر!
عرضه مجدد سامسونگ Galaxy Note7 به بازار ، شاید با نامی دیگر!

سامسونگ در سال ۲۰۱۶ دچار دردسرهای زیادی به خاطر Note7 شد و در برنامه های مختلفی موبایل هایی که فروخته شده بود را بازپس گرفت. بسیاری از این موبایل ها در تست ها و بررسی های شرکت باز شده و مورد بررسی قرار گرفتند. ولی تعداد زیادی از آنها بدون مشکل و حتی باز نشده از داخل جعبه، در انبارهای این شکت باقی مانده اند. برنامه ارائه مجدد نوت ۷ در سراسر دنیا به جز آمریکا و کانادا دنبال خواهد شد.

همانطور که حتما در خبرهای دیروز خواندید، ۴ درصد باقی مانده موبایل های Note 7 در دست مردم، نیز تا انتهای ماه با بروزرسانی جدید، کاملا از دسترس خارج خواهند شد. طبق برنامه اعلام شده فردا نیز پرچمدار جدید سامسونگ با نام Galaxy S8 با ویژگی های جدید به بازار معرفی خواهد شد. باید منتظر باشم و ببینیم داستان های Note 7 بالاخره بعد از رونمایی جدید samsung به اتمام خواهد رسید یا شاهد سروصداهای جدیدی از سامسونگ و محصولاتش خواهیم بود!

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا