بررسی کیفیت ، قیمت و دیگر مباحث مربوط به گوشی های تلفن همراه به صورت تخصصیجدیدترین اخبارهای دنیای gsm

گلکسی S5 ، پرفروش ترین گوشی سامسونگ در بازار امریکا

دو پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فرصت خوبی را برای تبدیل شدن به محبوب ترین گوشی های این کمپانی کره ای دارند. هر دو پرچمدار از طراحی زیبایی برخوردار هستند و از نظر مشخصات فنی نیز کاملا ایده آل هستند.
 

گلکسی S5 ، پرفروش ترین گوشی سامسونگ در بازار امریکا
گلکسی S5 ، پرفروش ترین گوشی سامسونگ در بازار امریکا

در حالی که زمان زیادی از عرضه ی این گوشی ها به بازار نمیگذرد، هنوز عضو دیگری از گلکسی های سامسونگ، پرفروش ترین گوشی کمپانی در ایالات متحده است. در صورتی که نوت 7 با ناکامی مواجه نمیشد احتمالا اکنون گوشی دیگری پرفروش ترین گوشی سامسونگ در امریکا بود.

بر اساس گزارش Kantar World Panel که بر اساس سنجش گوشی های فعال سامسونگ در امریکا صورت گرفته است، 15.6 درصد از گوشی های فعال سامسونگ در امریکا، گلکسی اس 5 هستند که بالغ بر سه سال از زمان ورود این گوشی به بازار میگذرد. با یک مقایسه ی کلی بین تمامی پرچمداران سری اس، گلکسی اس 5 را میتوان در جزء پرچمداران نه چندان جالب سامسونگ دسته بندی کرد.

طراحی این گوشی نکته رضایت بخشی نداشت و هنگام معرفی طراحی این گوشی توسط طرفداران برند های دیگر و حتی دیگر کمپانی ها مانند اچ تی سی مورد تمسخر قرار گرفت. فریم این گوشی از جنس پلاستیک بود در حالی که درب پشتی گلکسی اس 5 از جنس چرم مصنوعی ساخته شده بود.

اما مشخصات فنی این پرچمدار باعث شد باز هم فروش پرچمدار سامسونگ بالا بماند. گلکسی اس 5 به چیپست اسنپدراگون 801 ، 2 گیگابایت رم، نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و پنل امولد و استاندارد IP67 مجهز بود.

دومین گوشی محبوب سامسونگ در امریکا، گلکسی اس 7 است که 11.5 درصد از گوشی های فعال این برند در امریکا را شامل میشود. سپس گلکسی اس 6 که سال 2015 وارد بازار شد، با سهم 11.4 درصد بیشترین گوشی فعال سامسونگ در امریکا است. در نهایت گلکسی اس 7 اج که از نظر بسیاری از رسانه ها بهترین گوشی سال 2016 بود با سهم نه چندان چشمگیر 5.8 درصدی، چهارمین گوشی سامسونگ از نظر تعداد دستگاه های فعال این کمپانی در ایالات متحده است.

در سال گذشته، 28 درصد از کسانی که کاربر گوشی های سامسونگ بودند، گوشی خود را به مدل های جدید ( اس 7 و اس 7 اج و اس 6) ارتقا داده اند و مابقی گوشی ها بین 48 مدل مختلف تقسیم شده اند. 64 درصد از دارندگان گلکسی اس 6 گفته اند که گوشی بعدی خود را نیز از سامسونگ تهیه خواهند کرد در حالی که 76 درصد از کاربران گلکسی اس 5 به خرید گوشی های سامسونگ در آینده علاقه نشان داده اند. 55 درصد از کاربران گلکسی اس 5 گفته اند که یک سال دیگر گوشی خود را ارتقا خواهند داد.

در 12 ماه گذشته، تنها 5 درصد از کسانی که گوشی سامسونگ خریداری کرده اند، پیش از این صاحب آیفون های اپل بوده اند اما این آمار مربوط به زمان پیش از عرضه ی اس و اس 88 پلاس است بنابراین باید دید کاربران فعلی آیفون در مقابل پرچمداران جدید و بسیار خوب سامسونگ تسلیم خواهند و به این دو دستگاه مهاجرت خواهند کرد یا به برند محبوب خود وفادار خواهند ماند. نظر شما در این خصوص چیست؟

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا