بررسی کیفیت ، قیمت و دیگر مباحث مربوط به گوشی های تلفن همراه به صورت تخصصیجدیدترین اخبارهای دنیای gsm

Alpha-One گوشی هوشمند و لوکس لامبورگینی با قیمت 2450 دلار معرفی شد

اگر شما جزو ثروتمندان جامعه هستید و به دنبال یک اسمارتفون لوکس و رده بالا می باشید، قطعا محصول جدید لامبورگینی به نام Alpha-One گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.

Alpha-One گوشی هوشمند و لوکس لامبورگینی با قیمت 2450 دلار معرفی شد
Alpha-One گوشی هوشمند و لوکس لامبورگینی با قیمت 2450 دلار معرفی شد

آلفا وان یکی از اولین اسمارتفون های لوکسی بوده که مشخصات رده بالا و پرچمداری برای آن در نظر گرفته شده است. Alpha-One در انگلستان و امارات متحده عربی به قیمت 2450 دلار بوده که حقیقتا ارزشمند است زیرا از یک سو دارای طراحی لوکس بوده و در سوی دیگر مشخصات شگفت انگیزی برای آن در نظر گرفته شد.

گوشی در حقیقت براساس ZTE Axon ساخته شده که تنها 400 دلار می باشد. از مشخصات مدل باید به صفحه نمایش 5.5 اینچی QHD AMOLED، پردازنده اسنپدراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، باتری 3250 میلی آمپری با فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام و دوربین عقب 20 مگاپیکسلی اشاره کرد.

 بدنه از چرم اصل ایتالیایی می باشد اما قاب آن از جنس فلز مایع است. همانطور که بیان شد لامبورگینی موبایل قصد داشته تنها در دو منطقه ثروتمند انگلستان و امارات متحده عرضه Alpha-One اندروید 7.0 نوقا را عرضه دارد.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا