جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

پچ امنیتی گوگل برای دستگاه‌های اندروید

گوگل، پچ امنیتی خود را برای پیشگیری از آسیب‌پذیری دستگاه‌های پیکسل و نکسوس در ژانویه 2018 ارائه کرد.

به گزارش چاینا دیلی، گوگل اعلام کرد که پچ امنیتی تمام آسیب‌پذیری‌های مهم در اجزای مختلف مانند زمان اجرای اندروید، چارچوب رسانه‌ها و هسته را شناسایی می‌کند.

پچ امنیتی گوگل برای دستگاه‌های اندروید

این پچ برای همه دستگاه‌های پیکسل و نکسوس از جمله Nexus 5X، Nexus 6P Pixel، Pixel XL، Pixel 2، Pixel 2 XL و Pixel C استفاده خواهد شد تا دستگاه‌ها را ایمن نگه دارد.

گوگل اعلام کرد: جدی‌ترین موارد آسیب‌پذیری امنیتی بحرانی در چارچوب رسانه‌ای است که می‌تواند یک مهاجم از راه دور با استفاده از فایل خاص طراحی شده کد دلخواه را در چارچوب یک فرآیند مجاز فعال کند.

اگر چه گوگل گزارشی در مورد هک شدن دستگاه‌های کاربرانش از این طریق دریافت نکرده است، اما توصیه می‌کند که افراد دستگاه‌‎های خود را به این پچ امنیتی جدید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارتقاء دهند.

گوگل آخرین نسخه سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo خود را در ماه گذشته که دارای پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید از جمله تم‌های روشنایی و تاریکی است که به طور خودکار بر اساس تصویر پس‌زمینه صفحه اصلی روشن و خاموش می‌شوند را منتشر کرد.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا