معرفی و ابزار های مربوط به ویرایش رام های اندروید

استخراج کامل فریمورهای سامسونگ و دیگر گوشیها

System Extractor

قبلا هم برنامه های متفاوتی برای استخراج فایل سیستم معرفی کردیم برنامه امروز بیشتر کارایی آن برای استخراج کامل فایلها از فریمور رسمی با فرمت tar می باشد اول از همه برنامه را از لینک زیر دانلود کنید.

systemextractorgsm-developers

بعد ار دانلود برنامه را استخراج برنامه را اجرا کرده در برنامه دو گزینه هست اولی استخراج فریمور سامسونگ که باید فریمور را در پوشه فریمور قرار بدهید و دومی استخراج مستقیم از خود تلفن می باشد که این گزینه بر روی خیلی از گوشیها جواب می دهد.

گزینه دوم را کلیک کنید بعد از استخراج فایلها در پوشه WIP برنامه دیگری مانند تصویر زیر نمایان می شود که باید فایل سیستم را بکشید و درون این برنامه رها کنید.

capture12

بعد از اتمام کار خروجی شما فایل ext4.img خواهد بود که باز برنامه دیگری نمایان می شود که این فایل را به آن برنامه برای استخراج کامل می دهیم.

capture5

mohsen

محسن هستم 30 ساله طرفدار دنیایی متنوع اندروید و کاستوم رامها در Gsm-Developers

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام دوست عزیز.مدتی هستش درگیر این موضوع ام. فایل system.img.ext4 و system.img رام سامسونگ اندروید 4 و 5 رو اکسترکت کردم. فایل system.apk هم ویرایش و کاراشو انجام دادم بعد جایگزین فایل اصلی هم کردم. الان میخوام همین فایل های اکسترکت شده system.img.ext4 یا system.img رو به حالت system.img.ext4 یا system.img ریپک کنم تا دوباره داخل محتویات فایل های اصلی رام از طریق 7z کنم. الان مشکل ریپک فایل های اکسترکت شده سیستم هستش. خییلی لازم دارم ممنون میشم جواب بدین

      1. سلام دوست عزیز آخر هفته بود وقت نشد جوابتونو بدم ولی در کل با دو دستور ریپک و آنپک میشه کمی دقت کنید مشکلی پیش نمیاد در انجمن هم واضحتر بحث شده بیشتر جواباتونو اونجا پیدا می کنید

  2. سلام خسته نباشید .واسه من توپوشه wip هیچ برنامه ای ایجاد نمیشه که سیستم فولدر رو ریپک کنم..از گوشی سیستم فولدر رو بیرون کشیدم لطفا راهنمایی کنید ریپک کنم.ممنونم

  3. سلام خسته نباشید
    ببخشید این فایل هایی که با این نرم افزار از گوشی استخراج کردیم به صورت system.img نیست و اکسترک شدس روشی هست که بشه این فایل ها رو دوباره به صورت system.img در اوورد؟
    ممنون

  4. سلام پوشه wip خالی هیچ فایلی به من نداده
    صفحه دوم هم خودکار باز نشد خودم از تو پوشه tools اجراش کردم اما هیچ فایلی با فرمت img بهم نداده که بکشم داخلش
    چه کار باید کرد!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا