بهترین اپلیکیشن های اندروید

تلگرام با قابلیت‌های جدید بروزرسانی شد

تلگرام بعد از قطع پشتیبانی از اندروید ورژنهای قدیمی سال 2017 را با جدیت تمام شروع کرده است

اکنون آپدیت عمده  تلگرام برای اندروید و IOS عرضه شده که شامل قابلیتهای زیر می باشد

امکان عدم ارسال یا همان حذف پیام‌ها است. اگر شما به نسخه 3.16 بروزرسانی کنید خواهید توانست پیام های 48 ساعت گذشته خود را پاک نمایید. برای این کار، ابتدا پیام را لمس کرده سپس گزینه حذف را انتخاب کرده و بعد تیک مربوط به کاربر مقابل را نیز علامت زده و تایید کنید.

قابلیت دیگر نیز به کنترل مصرف اینترنت می باشد که به کاربران اجازه می دهد مقدار مصرف اینترنت چه با وای فای یا دیتا گوشی باشد را کامل مشاهده کنند

برای کاربران اندروید، تلگرام کمی قابلیت‌های بیشتر در این بروزرسانی قرار داده است. از قبیل امکان نمایش گروهی پیام‌های ارسال شده توسط یک فرستنده، و همچنین اشتراک گذاری. به وسیله قابلیت اشتراک گذاری می‌توانید اخرین دانلود های خود را مستقیما از قسمت اشتراک گذاری مشاهده کنید.

همچنین در آخرین آپدیت تلگرام قادر خواهید بود آخرین اسکرول شما را حفظ کند

علاوه بر این، تلگرام در اندروید از کیبرد گوگل Gboard پشتبانی می‌کند؛ حال شما خواهید توانست به ارسال و دریافت فایل‌های گیف از طریق این کیبرد بپردازید و اگر هم از اندروید نوقا 7.1.1 استفاده می‌کنید می‌توانید به سرعت از طریق صفحه خانه تلفن همراه خود به پیام‌ها پاسخ دهید.

با فعال شدن دامین t.me نیز می توان لینک کوتاه کانال خود را بفرستید مانند:t.me\gsm_developers

بعضی از ایموجی های جدید نیز با نامهای (the cowboy, the clown, and the sick face) اکنون بصورت کامل در تلگرام پشتیبانی می شوند

mohsen

محسن هستم 30 ساله طرفدار دنیایی متنوع اندروید و کاستوم رامها در Gsm-Developers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا