اپراتورهاجدیدترین اخبارهای دنیای gsm

هدایا رایتل به بازدید‌کنندگان بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

رایتل هدایا و تخفیف‌های استثنایی خود را ویژه بازدید‌کنندگان از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ معرفی کرد.

اپراتور رایتل در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 2016 با هدایای متنوع و تخفیف‌های استثنایی به همراه معرفی محصولات جدید از 25 تا 28 آذر ماه 95 در محل دایمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

تمامی مراجعه‌کنندگان به غرفه‌های رایتل، می توانند علاوه بر آشنایی با آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات این شرکت، از هدایا و تخفیف‌های مختلفی بهره‌مند شوند.

تمامی علاقه‌مندان به آخرین فناوری‌های ارتباطی می‌توانند با بازدید از غرفه رایتل در قرعه‌کشی روزانه ده‌ها جایزه ارزشمند شامل گوشی هوشمند تلفن همراه، تبلت، مودم‌های (3G/4G) بسته‌های بلندمدت اینترنت شرکت کنند.

این قرعه‌کشی هر روز در محل نمایشگاه انجام خواهد شد و برندگان جوایز خود را در همان روز تحویل خواهند گرفت.

گفتنی است در زمان برگزاری نمایشگاه، تمامی مراجعه کنندگان به غرفه‌های رایتل می‌توانند با در دست داشتن تلفن همراه هوشمند و یا تبلت خود، سیم‌کارت دیتای رایگان رایتل دریافت کنند. سیم‌کارت‌های دیتا توسط مسوولین غرفه در دستگاه مراجعین قرار داده شده و پس از انجام تنظیمات مربوطه، در همان لحظه قابل استفاده خواهد بود.

لازم به ذکر است همه بازدیدکنندگان از نمایشگاه الکامپ 95 می‌توانند با مراجعه حضوری به غرفه‌های رایتل، تکمیل فرم ثبت‌نام و پرداخت مبلغ تعیین شده، با توجه به نیاز خود بسته‌های آغازین متنوع سیم‌کارت دیتا با امکان انتخاب مودم‌های (3G/4G) تا سقف 246 هزار تومان تخفیف و بسته بلندمدت سیم‌کارت دایمی را با تخفیف استثنایی خریداری کنند، همچنین تمامی مراجعه‌کنندگان به غرفه‌های رایتل در نمایشگاه الکامپ 2016، می‌توانند سیم‌کارت دایمی رایتل را با امکان انتخاب شماره و 50 درصد تخفیف به همراه بسته آغازین بلندمدت با قیمت 60 هزارتومان تهیه نمایند.

mahshid

مهشید اعتماد هستم دانشجوی مهندسی IT، علاقمند به طراحی و گرافیک سایت و یکی از دوستاران مرجع جی اس ام دولوپرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا