بهترین اپلیکیشن های اندروید

برترین اپلیکیشن های این هفته در پلی استور گوگل

با سلام خدمت کاربران گرامی جی اس ام دولوپرز.

با شما هستیم با برترین اپلیکشن  های این هفته در پلی استور گوگل.

در این مقاله می پردازیم به 5 برتر در قسمت اپلیکشن  که در پلی استور منتشر شده اند و با استقبال کاربران مواجه شده اند.

برترین اپلیکیشن های این هفته  :

برترین اپلیکیشن های این هفته

1.WhatsApp Messenger

قیمت: رایگان                                                                            امتیاز:4.5 از 5                                                                                                                                                                                                  دانلود WhatsApp Messenger 2.17.93 – جدیدترین و آخرین نسخه واتس اپ

WhatsApp یک برنامه پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده است. مؤسس شرکت و سازنده این برنامه یان کوم است. پیام‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری و سیمبین است.

با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال های 2G، 3G، 4G، EDGEE و یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید.

واتس‌اپ برای ایجاد ایمنی داد و ستدهای بین کاربران از روش رمزگذاری End-to-end encryption استفاده می‌کند. این به معنی است که با این روش و در حالت عادی (یعنی بدون دخالت بدافزارها) فقط دو طرف مکالمه می‌توانند آنچه ارسال می‌شود را بخوانند. در این میان، حتی خود شرکت واتس اپ قادر به خواندن آن نیست. این به علت آن است که پیامها با یک قفل نرم‌افزاری محافظت شده‌اند و فقط فرستنده و گیرنده پیام کلید مخصوص باز کردن این قفل و خواندن آن‌ها را دارند.
واتس‌اپ در اواسط سال ۱۳۹۴از نسخه فارسی سایت خود رونمایی کرد. این پیام‌رسان در حال حاضر با احتساب فارسی، ۴۶ زبان را پشتیبانی می‌کند.
در اوایل فوریه ۲۰۱۶ واتس آپ اعلام کرد که تعداد مشترک‌های شبکه از مرز یک میلیارد نفر گذشت.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

2. Facebook Messenger

قیمت: رایگان                                                                                         امتیاز:4 از 5

برترین اپلیکیشن های این هفتهFacebook Messenger یک برنامهٔ کاربردی پیام رسانی از سوی شرکت فیس‌بوک برای تلفن‌های همراه است که ارتباط آوایی و نوشتاری را فراهم می‌کند. این پیام‌رسان این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا با دوستانش در فیس‌بوک چت و گفتگو کند.
با این ابزار شما قادر به ارتباط صوتی ، تصویری و متنی با دوستانتان می باشید. از امکانات دیگر نرم افزار امکان چت گروهی و همچنین اشتراک گذاری مکان شما می باشد. نرم افزار دارای محیط بسیار زیبا و آسان می باشد و شما توسط این ابزار قادر به چت با دوستان فیس بوکی خود خواهید بود.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

3.Facebook

قیمت: رایگان                                                                                             امتیاز:4 از 5

برترین اپلیکیشن های این هفتهFacebook | فیسبوک پرطرفدارترین، معروف ترین و نام آشناترین شبکه ی اجتماعی برای همه ی کاربران سرتاسر جهان می باشد که توسط مارک زاکربرگ و دوستانش ادوآردو سوری، اندرو مک‌کالم، داستین مسکوتیز و کریس هیوز در دانشگاه هاروارد به وجود آمد.

کمپانی فیسبوک برای راحتی کاربران دارای گوشی های هوشمند نرم افزار رسمی خود را طراحی کرده است تا بتوانند در محیطی آسان به تمامی امکانات این شبکه ی اجتماعی دسترسی داشته باشند و کار با فیسبوک لذت بخش تر از مرورگر توسط آنان صورت بگیرد.
طبق آمار منتشر شده تعداد کاربران ماهانه فیسبوک به دو میلیارد نفر می‌رسد.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

4.Snapchat

قیمت: رایگان                                                                                         امتیاز:4 از 5

snapchat یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل از شرکت .Snap Inc می‌باشد که توسط ایوان اشپیگل و بابی مورفی از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه و آنها را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً “Snaps” نامیده می‌شوند. کاربران می‌توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند که فقط در طی آن، دریافت کنندگان می‌توانند تصاویر را مشاهده کنند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌شوند. از ماه نوامبر ۲۰۱۳ این محدوده زمانی می‌تواند بین ۱ تا ۱۰ ثانیه انتخاب شود.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

5.Instagram

قیمت: رایگان                                                                                             امتیاز:4.5 از 5

Instagram شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، توئیتر، تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند.

اینستاگرام بوسیله کوین سیستروم و مایک کرایگر خلق و در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر تا آوریل ۲۰۱۲ و ۳۰۰ میلیون کاربر تا دسامبر ۲۰۱۴ رسید.
فیس‎بوک در آوریل ۲۰۱۲، اینستاگرم را به مبلغ یک میلیارد دلار (بصورت نقد و سهام) خریداری کرد.
آمار اینستاگرام به بیش از ۶۰۰ میلیون نفر کاربر فعال ماهیانه رسیده است.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

Ali

علاقه مند به دنیای صفر و یک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا