Android Studio

نسخه 2.3 نرم افزار اندروید استودیو (Android Studio) منتشر شد

 نرم افزار محبوب اندروید استودیو 2.3 (Android Studio) را منتشر کرده است که ویژگی های جدید اضافه شده به این نرم افزار برای توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایل بسیار خوشحال کننده و کاربردی می باشد .

تمرکز اصلی نسخه 2.3 نرم افزار اندروید استودیو بر روی بهبود عملکرد IDE است . از دیگر ویژگی های این این نسخه می توان به فرمت WebP برای تصاویر نرم افزار ها و همچنین پشتیبانی از کتابخانه ConstraintLayout و پالت ویجت در ویرایشگر اشاره کرد .

نسخه 2.3 نرم افزار اندروید استودیو منتشر شد
نسخه 2.3 نرم افزار اندروید استودیو منتشر شد

علاوه بر این گوگل یک دستیار لینک اپلیکیشن نیز به به این نرم افزار اضافه کرده است که به توسعه دهندگان کمک می کند تا یک دید کلی از URI های استفاده شده در اپلیکیشن داشته باشند . همچنین توسعه دهندگان اندروید می توانند از دکمه اجرای بروز شده برای تجربه لحظه اجرای روان تر اپلیکیشن خود استفاده نمایند .

در آخر نیز گوگل در این نسخه پشتیبانی مناسب تری از کپی و پیست متن برای کسانی که میخواهند اپلیکیشن های خود را در شبیه ساز دیگری آزمایش کنند به ارمغان آورده است . این ویژگی خاص و محبوب پیش از این بنا به درخواست بسیاری از توسعه دهندگان اضافه شده بود اما حالا این ویژگی با معماری x86 شبیه ساز Google API بر روی API 19 ( اندروید 4.4 کیت کت ) و بالاتر کار می کند .

نسخه بروز رسانی شده اندروید استودیو البته شامل تغییرات ریز دیگری مانند دکمه جستجوی material icon wizard ،instant run UI ، ساخت کش و … می باشد .

در ادامه توسعه دهندگان اپلیکیشن سیستم عامل های موبایل می توانند با مشاهده ویدیو زیر از جزئیات دقیق ویژگی های جدید نسخه 2.3 نرم افزار اندروید استودیو را اطلاع یابند

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا