بررسی کیفیت ، قیمت و دیگر مباحث مربوط به گوشی های تلفن همراه به صورت تخصصیجدیدترین اخبارهای دنیای gsm

بررسی تخصصی باتری گوشی سامسونگ گلکسی A3-2017

گوشی گلکسی A3-2017 ، جدید ترین و کوچک ترین عضو مقرون به صرفه سری A سامسونگ است .

این گوشی 4.7 اینچی با حاشیه های بسیار کم در اطراف صفحه نمایش از iPhone 7 کوچک تر است ( نه به اندازه iPhone SEE ) و دارای ویژگی هایی مانند طراحی با شیشه و فلز ، مقاوم در برابر آب ، رابط کاربری جدید سامسونگ و… می باشد .

گوشی گلکسیA3-2017  همچنین از یک باتری 2350 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که کوچک به نظر می رسد اما نباید فراموش کرد که سامسونگ در این دستگاه از صفحه نمایشی با کیفیت HD  و چیپ جدید و بهینه Exynos 7870 استفاده کرده است . با توجه به نتایج عالی تست باتری گوشی گلکسیA3-2017 ، تصمیم گرفیتم تا اطلاعات بیشتری را در مورد باتری گوشی زیبای A3 برای شما قرار دهیم .

بررسی تخصصی باتری گوشی سامسونگ گلکسی A3-2017
بررسی تخصصی باتری گوشی سامسونگ گلکسی A3-2017

در این تست تمامی دستگاه ها در شرایطی مساوی قرار دارند و نور صفحه نمایش نیز بر روی 200 نیت تنظیم شده است که برای استفاده در محیط داخلی مناسب است .

خبر خوب در مورد گوشی گلکسیA3-2017 این است که این گوشی توانست در این تست نتیجه عالی را کسب کند و جزو گوشی هایی با بالاترین مدت زمان نگهداری شارژ قرار گیرد . این گوشی کوچک با توجه به اندازه جمع و جور باتری خود از زمان استفاده بالایی برخوردار است . این دستگاه با امتیاز 11 ساعت و 4 دقیقه تقریبا 10 درصد از نسل پیشین خود عملکرد بهتری داشته و همتراز با A3-2017 قرار گرفته است . با مقایسه A3-2017 با گوشی های پرچمدار مانند گلکسی اس S7 ، Google Pixel و iPhone 7 می توان  بهتر به امتیاز فوق العاده این گوشی پی برد .

عملکرد عالی این باتری 2350 میلی آمپر ساعتی تنها در سخت افزار خوب خلاصه نمی شود و باید نقش ترکیب نرم افزاری مناسب و رابط کاربری جدید Grace را نیز در نظر گرفت . کاربران این گوشی همچنین می توانند به راحتی با ابزار های بهینه سازی باتری که سامسونگ در این گوشی قرار داده است عملکرد این باتری را افزایش دهند .

بررسی تخصصی باتری گوشی سامسونگ گلکسی A3-2017
بررسی تخصصی باتری گوشی سامسونگ گلکسی A3-2017

یکی دیگر از آزمایش های مهمی که برای ارزیابی عملکرد باتری صورت می گیرد زمان شارژ مجدد یا همان مدت زمان شارژ باتری از 0 تا 100 درصد است . سامسونگ با توجه به ظرفیت پایین گلکسی A3-2017 ، استفاده از شارژ دیواری Adaptive Fast charge را نیاز ندانسته و همین امر موجب شده که شارژ کامل این گوشی تقریبا دو ساعت زمان ببرد که این مدت کمی بیشتر از سری جدید A5 است با این حال  A3 هنوز هم از گوشی هایی مانند Google Pixel سریع تر شارژ می شود .

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

یک دیدگاه

  1. سلامممممم نفسممممممممممم
    خوبی عزیزممممممممم
    وبت خیلی خوب بووووووووود خیلی
    میخواستم بیای به وب منم سایت سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم
    می بینمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا