جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

IPhone 8 به نمایشگر لبه منحنی مجهز نخواهد بود

برخلاف شایعات گذشته مبنی بر عرضه IPhone 8 با نمایشگر OLED با لبه‌ های منحنی، به‌نظر می‌ رسد که آیفون پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت اپل به نمایشگر لبه منحنی مجهز نخواهد بود و از یک صفحه‌ نمایش بدون انحناء استفاده می‌کند. این خبر توسط یک تحلیل‌گر اعلام شده است و به‌نظر می‌رسد که صحت داشته باشد.

IPhone 8 به نمایشگر لبه منحنی مجهز نخواهد بود
IPhone 8 به نمایشگر لبه منحنی مجهز نخواهد بود

وین لام، تحلیل‌گر IHS Markit که زنجیره تامین گوشی‌های هوشمند را مورد بررسی قرار می‌دهد، به وب‌سایت MacRumors اعلام کرده است: « IPhone 8 با نمایشگر OLED بدون انحناء مجهز خواهد بود که شبیه به طراحی گوشی‌های هوشمند فعلی با شیشه ۲٫۵ بعدی است.

همانند آنچه که در گوشی ال‌ جی جی ۶ دیده‌ایم، پیش‌بینی می‌شود که آیفون پرچم‌دار جدید اپل به یک نمایشگر با نسبت تصویر بالاتر مجهز خواهد شد که استفاده از فضای بیشتری از پنل جلوی گوشی را امکان‌پذیر می‌کند. این طراحی انتظار داریم که به یک روند مرسوم در سال ۲۰۱۷ تبدیل شود و گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ نیز با این نمایشگر ارائه خواهد شد.»

زمانی‌که شرکت ال‌ جی از گوشی پرچم‌ دار جدید خود رونمایی کرد، مدعی شد که استفاده از نمایشگر لبه منحنی در گوشی‌ های هوشمند باعث خواهد شد تا بر روی استفاده کاربر از آن تاثیر بگذارد. به هرحال، حتی در صورتی‌ که آیفون پرچم‌ دار جدید شرکت اپل با یک نمایشگر بدون لبه منحنی ارائه شود، هم‌ چنان به دلیل تغییراتی که شرکت سازنده برای آن در نظر گرفته است؛ می‌ تواند به عنوان یکی از بهترین آیفون‌ های تولید شده توسط شرکت اپل لقب بگیرد.

در کنار این موضوع، وین لام اعلام کرده است که استفاده از یک نمایشگر با نسبت تصویر بالاتر در مقایسه با نمایشگرهای کنونی در آیفون پرچم‌ دار ۲۰۱۷ کوپرتینویی‌ها، این فرصت را برای شرکت اپل فراهم می‌آورد تا آیفون جدید خود ( IPhone 8 ) را با ابعادی جمع‌ و جور و نمایشگر بزرگ‌تر ارائه دهد. هم‌چنین، این تحلیل‌گر پیش‌بینی کرده است که آیفون پرچم‌ دار جدید اپل به یک حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌ نمایش مجهز خواهد بود.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا