ویکی جی اس ام

فهمیدن نام خواننده آهنگ در تلگرام

ممکن است شما تا به حال آهنگ بسیار زیبایی را شنیده باشید اما نام آن موسیقی یا نام خواننده آن را ندانید. ممکن است در یک جشن یا … موزیکی به هر زبانی پخش شود و شما از آن لذت ببرید و بخواهید برای خود داشته باشید. اما نام آن اهنگ را را نمیدانید ، ما با معرفی ربات Tadam Bot  این مشکل شمارا حل خواهیم کرد. شما میتوانید با فرستادن تکه ای از آهنگ به این ربات نام خواننده آن و نام آن آهنگ را بفهمید و به راحتی برای خود دانلود کنید.

 Tadam Bot

با ما همراه باشید تا نحوه فعال سازی و استفاده از این ربات تلگرام ( Tadam Bot ) را شرح دهیم.

ورود و فعالسازی ربات

راه اول: برای ورود به ربات تشخیص نام موزیک کافی است عبارت ” tadam_bot@ ” برای یک نفر (گروه یا کانال یا…) ارسال کنید و روی آن کلیک کنید و وارد ربات شوید سپس دکمه startt یا پیام ” start/ ” را برای ربات ارسال کنید.

راه دوم: برای ورود به ربات Tadam Bot کافی است روی لینک زیر کلیک کنید وارد ربات شوید. سپس دکمه start یا پیام ” start/ ” را برای ربات ارسال کنید.

راه سوم: عبارت ”tadam_bot” را در تلگرام خود جستجو کنید و پس از یافتن ، آن را انتخاب و وارد آن شوید و سپس دکمه start یا پیام ” start/ ” را برای ربات ارسال کنید.

نحوه استفاده از ربات:

برای ربات تکه ای از آهنگ خود را به صورت ویس ضبط و ارسال کنید.(بهتر است 10 ثانیه کمتر نباشد).  سپس نام خواننده و نام آهنگ را مشاهده می‌کنید.

اگر خواننده کلیپی برای آهنگ در YouTub ارائه داده باشد ربات آن را نمایش خواهد داد.

تقریباً تمامی موزیک‌های خارجی و تمامی موزیک‌های ایرانی ثبت‌شده در مارکت‌های بین‌المللی نظیر اپ استور اپل در پایگاه داده‌ی این ربات وجود دارند و قابل تشخیص هستند.

جی اس ام دولوپرز

Ali

علاقه مند به دنیای صفر و یک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا