بهترین اپلیکیشن های اندرویدجدیدترین اخبارهای دنیای gsmکاربردی

سرانجام نسخه آزمایشی بیکسبی در اختیار کاربران سامسونگ قرار گرفت؛تنها در آمریکا

خبری که امروز مبنی بر عرضه شدن بیکسبی و در اختیار کاربران قرار گرفتن آن منتشر شد روزنه هایی از امید را برای ملاقات با این دستیار هوشمند ایجاد کرد. اما ظاهرا داستان سامسونگ و بیکسبی هنوز ادامه دارد.در حالی که دستیار صوتی گوگل روز به روز هوشمندتر می شود، سیری به عنوان همراه اپلی ها به تدریج امکانات بیشتری را کسب کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد و مایکروسافت نیز کورتانا را به دستیاری همیشه حاضر در تلفن های هوشمند، لپ تاپ های ویندوزی و حتی سیستم های مدیریت هوشمند خانگی تبدیل می کند، سامسونگ هم تصمیم گرفت به همراه گلکسی های سری S جدید خود یک دستیار صوتی معرفی کند.

سرانجام نسخه آزمایشی بیکسبی در اختیار کاربران سامسونگ قرار گرفت؛تنها در آمریکا
سرانجام نسخه آزمایشی بیکسبی در اختیار کاربران سامسونگ قرار گرفت؛تنها در آمریکا

این دستیار هوشمند که بیکسبی نام داشت بخش های زیادی از کنفرانس معرفی گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را با معرفی امکاناتش به خود اختصاص داده بود، اما خوشحالی طرفداران سامسونگ چندان دوام نداشت چون در همین کنفرانس بود که اعلام شد بیکسبی هنوز آماده حضور کامل در دنیای مجازی نیست و کاربران باید مدتی بیشتر منتظر باقی بمانند.

همان طور که اشاره شد سامسونگ اعلام کرده دستیار هوشمند صوتی خود را در اختیار کاربران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس قرار داده است. اما دو نکته در این خبر وجود دارند. اول آنکه فعال سازی بیکسبی تنها محدود به آمریکا و آن هم نه همه کاربران، بلکه تنها تعدادی از آنها که به صورت اتفاقی انتخاب می شوند خواهد بود.

نکته دوم آنکه با وجود تاخیر چند ماهه و فاصله زمانی بین عرضه گلکسی اس 8 و انتشار بیکسبی، این دستیار هنوز به صورت نهایی معرفی نشده و همان عده اندکی که شاهد فعال شدن بیکسبی روی گوشی های خود هستند نیز با “نسخه ای آزمایشی” از آن روبرو خواهند شد. وب سایت Verge به نقل از منابع خود خبر داده دلیل این تاخیر طولانی مدت، ناموفق بودن سامسونگ در هماهنگ کردن بیکسبی با دریافت دستورات به زبان انگلیسی است.

به نظر می توان این ادعا را قبول کرد چون همین حالا این نرم افزار در کره جنوبی و برای کاربرانی که به زبان کره ای صحبت می کنند عرضه شده است. متاسفانه در توضیحات سامسونگ همچنان هیچ زمان دقیقی برای انتشار نهایی بیکسبی به صورت بین المللی مشخص نشده و تنها به ذکر “در آینده نزدیک” اشاره شده است.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا