جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

اولین تصویر واقعی از سطح پشتی آیفون 8

اپل هنوز تاریخ دقیق معرفی آیفون 8 را اعلام نکرده است. اما با نزدیک شدن به زمان این مراسم، سرعت انتشار اخبار و شایعات درباره این محصول بالاتر رفته است. آخرین خبر در ارتباط با طراحی ظاهری این گوشی بود که با تصاویری از شرکت Foxconn همراه بود.

اولین تصویر واقعی از سطح پشتی آیفون 8

تصویری که از نمای پشتی آیفون 8 گرفته شده است، در زمان پیش از بسته بندی و ارسال به خطوط تولید دیگر گرفته شده است. در این تصویر شما می توانید سنسور اثر انگشت را در پایین لوگوی اپل مشاهده فرمایید. اپل قرار است سه گوشی جدید خود را در سپتامبر معرفی کند، اما از آنجاییکه دوربین دوگانه گوشی در این عکس چرخش 90 درجه ای داشته است، مشخص است که این عکس متعلق به آیفون 8 می باشد.

اما سنسور اثر انگشت در پشت گوشی نکته مبهم ماجرا است. جانی آیو و همکارانش به نظر می رسد مخالف قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در پهلو باشند و بیشتر بر روی اسکنر عنبیه چشم متمرکز بودند. بنابراین آیا این تصاویر متعلق به آیفون 7s می باشند؟ احتمالا اینطور نیست زیرا تمامی عکسایی که تا کنون از این گوشی منتشر شده دوربین های دوگانه عقب را با چینش افقی در گوشه چپ پشت گوشی نشان داده اند.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا