بررسی کیفیت ، قیمت و دیگر مباحث مربوط به گوشی های تلفن همراه به صورت تخصصیجدیدترین اخبارهای دنیای gsm

نوکیا 8 به صورت رسمی معرفی شد

سرانجام انتظارها برای پرچمدار جدید نوکیا به سر آمد و HMD دیشب به طور رسمی از گوشی جدید خود رونمایی کرد. در ادامه با هم نگاهی میندازیم به ویژگی های نوکیا 8 ، پرچمدار نوکیا در سال 2017 .

نوکیا 8 دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی IPS LCD در پنل جلو با رزولوشن QHD با ابعاد 2560 × 1440 و حداکثر روشنایی 700 نیت است. بر روی این صفحه نمایش لایه شیشه ای 2.5D گوریلا گلس 5 قرار دارد که در بدنه فلزی تلفن، از جنس آلومینیوم سری 6000 جای گرفته است. ضخیم ترین نقطه این گوشی 7.9 میلیمتر است. نوکیا 8 دارای مقاومت اولیه در برابر عناصر با گواهینامه IP54 است.

نوکیا 8 به صورت رسمی معرفی شد
نوکیا 8 به صورت رسمی معرفی شد

شرکت زایس و مهندسان آن مسوول ساخت لنز هر دو دوربین این گوشی بوده اند. دوربین اصلی دارای دو سنسور 13 مگاپیکسلی (رنگی+ تک رنگ) با پیکسل های 1.12 میکرومتری و دیافراگم f/2.0 است.

دوربین رنگی دارای ثبیت کننده نوری (OIS) است و فوکس اتوماتیک لیزری، فلاش LED دوگانه نیز حل مشکل تاریکی به کمک میاید. دوربین سلفی تکی است، اما ساختار آن مشابه دوربین عقب است.

سنسور 13 مگاپیکسل (با پیکسل های 1.12 میکرومتری)  با دیافراگم f/2.0 و فوکس اتوماتیک تشخیص فاز. قابلیت جدید این گوشی Dual-Sight نام دارد که می تواند به طور همزمان از دوربین های عقب و جلو فیلم بگیرد و آنها در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و فیسبوک به اشتراک بگذارد.

نوکیا 8 به صورت رسمی معرفی شد
نوکیا 8 به صورت رسمی معرفی شد

بخش دوربین گوشی نوکیا، OZO امکان ضبط صدای 360 درجه را برای این گوشی فراهم کرده است، که کیفیت صدای آن با کیفیت تصویری 4K مطابقت دارد. یک ویژگی نادر که تجربه ضبط صدا به صورت 3 بعدی را برای شما فراهم میکند.

برای پردازش تمام این قابلیت ها نیاز به یک پردازنده قدرتمند مانند اسنپدراگون 835 است، که در نوکیا 8 تعبیه شده است. پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع آدرنو 540 است و باتری در نظر گرفته شده برای آن ظرفیت 3090 میلی آمپر دارد.

نوکیا 8 به صورت رسمی معرفی شد
نوکیا 8 به صورت رسمی معرفی شد

HMD با همکاری گوگل، برنامه Google Photos را به عنوان گالری عکس پیش فرض در گوشی قرار داده اند. شما می توانید به صورت  نامحدود عکس و ویدئو را در فضای ابری، حافظه 64 گیگابایتی و اگر تمایل دارید، کارت حافظه خود جای دهید.

نوکیا 8 به صورت رسمی معرفی شد
نوکیا 8 به صورت رسمی معرفی شد

نوکیا 8 در ماه سپتامبر در رنگ های آبی براق، مسی براق، آبی گرانیتی و نقره ای با قیمت 600 یورو به بازار خواهد آمد. اندروید خالص 7.1 به صورت پیش فرض بر روی گوشی است، به HMD اجازه میدهد تا اندروید O را از طریق به روز رسانی در سریعترین زمان ممکن تحت پوشش قرار دهد.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا