جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

تاثیر قدیمی بودن باتری بر سرعت گوشی

تحقیقات جدید نشان داده است سلامت باتری تلفن همراه تاثیری بر روی سرعت دستگاه دارد . براساس این تحقیقات هرچه باتری تلفن همراه قدیمی تر باشد پردازنده تلفن همراه با سرعتی کمتر کار میکند

تاثیر قدیمی بودن باتری بر سرعت گوشی
تاثیر قدیمی بودن باتری بر سرعت گوشی

در نتیجه سرعت دستگاه کمتر از حالت استاندارد میشود البته این امری بسیار طبیعی است چراکه باتری های تلفن همراه دائما درحال شارژ و دشارژ شدن میباشد و به مرور ضعیف میشود.

با توجه به استراتژی‌هایی که اپل در آیفون های خود اعمال کرده است، پس از کاهش ظرفیت باتری از میزان فرکانس پردازنده دیوایس بطور خودکار کاسته می‌شود تا به عمر بیش‌تر باتری کمک کند که همین موضوع باعث کاهش میزان عملکرد‌های دستگاه می‌شود.

با این حال نکته قابل توجه پیرامون این موضوع این است که با تعویض باتری خود این مشکل به طور کامل حل میشود و سرعت پردازنده به حالت اولیه خود باز میگردد.

در طی بررسی های کاربران مشخص شده است که این مشکل در تلفن های آیفون 6 و 6 اس دیده شده است و تلفن های 5 اس و 7 این مشکل را ندارند با اینحال اگر دارای تلفن همراهی هستید که باتری آن ضعیف شده است میتوانید با تعویض باتری خود سرعت دستگاه خود را بیشتر کنید.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا