جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

برای اولین بار; اندروید از ویندوز پیشی گرفت

گزارش های جدید نشان می دهد میزان استفاده از سیستم عامل اندروید برای نخستین بار از ویندوز  ۰.۰۲ درصد بیشتر شده است.

طبق آمار موسسه StatCounter میزان استفاده اندروید ۰.۰۲ درصد بیشتر از ویندوز است و به همین دلیل محبوبترین سیستم عامل مارس ۲۰۱۷ میلادی لقب گرفته است. میزان استفاده از اندروید به طور دقیق ۳۷.۹۳ و ویندوز ۳۷.۹۱ درصد اعلام شده است.در همین راستا موسسه StatCounter آمار ۲.۵ میلیون وب سایت را بررسی کرده که ماهانه بیش از ۱۵ میلیون بازدید داشته اند.

این شرکت مستقل حوزه تحلیل وب سایت با مطالعه آمار متوجه شده برای نخستین بار در مارس ۲۰۱۷ میلادی میزان استفاده از اندروید (Android) از ویندوز (windows) بیشتر شده است.

برای اولین بار; اندروید از ویندوز پیشی گرفت
برای اولین بار; اندروید از ویندوز پیشی گرفت

آئودن کولن مدیر ارشد اجرایی StatCounter در این باره می گوید: دلیل این روند نیز گسترش دسترسی تلفن های هوشمند به اینترنت و کاهش استفاده سنتی مردم از رایانه های پی سی و لپ تاپ است. البته افزایش استفاده از اندروید در مقابل ویندوز، نقطه عطفی در تاریخ فناوری به حساب می آید و در حقیقت پایان سلطه مایکروسافت بر بازار OS است.

همچنین یک پیروزی بزرگ برای Android به حساب می آید که تا پنج سال پیش فقط ۲.۴ درصد میزان استفاده از اینترنت را به خود اختصاص داده بود.

البته هرچند به نظر می رسد از محبوبیت ویندوز کاسته خواهد شد اما این سیستم عامل هنوز هم ۸۴ درصد میزان استفاده از اینترنت را به خود اختصاص داده است.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا