بهترین بازی های اندروید

برترین بازی های این هفته در پلی استور گوگل

با سلام خدمت کاربران گرامی جی اس ام دولوپرز.

با شما هستیم با برترین بازی های این هفته در پلی استور گوگل.

در این مقاله می پردازیم به 5 برتر در قسمت بازی  که در پلی استور منتشر شده اند و با استقبال کاربران مواجه شده اند.

برترین بازی های این هفته:

برترین بازی های این هفته

1.Word Cookies

قیمت: رایگان                                                                                          امتیاز:4.6 از 5  

برترین بازی های این هفته Word Cookies یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی BitMango می باشد که سازنده بازیهایی مثل Roll the Ball، در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. در اینجا شما باید کلمات پنهان شده در بین حروف را پیدا کنید و به راحتی می توانید مهارت های املایی خود را بهبود ببخشید. شما می توانید حروف را که بصورت عمودی، افقی، مورب و یا حتی وارونه وجود دارند با انگشت خود متصل کنید تا یک کلمه جدیدی را کشف کنید. پس با کشیدن انگشت خود روی یک حرف و انتخاب سایر حروف کلمه مورد نظر خود را بیابید و هنگامی که کلمه درست باشد بصورت برجسته مشخص شده و در لیست کلمات تحت عنوان کلمات پیدا شده مشخص می شود

برترین اپلیکیشن ها این هفته

2.8 Ball Pool

قیمت: رایگان                                                                                             امتیاز:4.5 از 5 

برترین بازی های این هفته8 Ball Pool بهترین، زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی بیلیارد برای سیستم عامل اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت آنلاین و دو نفره با دوست خود به رقابت بپردازید و یا با دیگر کاربران سراسر جهان مسابقه دهید و با برنده شدن در مسابقات بیلیارد به جمع اوری سکه بپردازید.در این بازی شما ابتدا می توانید به صورت تمرینی بازی کنید تا حرفه ای شوید. تمرین هایی را انجام دهید تا قلق بازی دستتان بیاید و پس از آن شروع به رقابت با دیگر کاربران جهانی نمایید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی بیلیارد را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. با جمع آوری سکه های بازی شما می توانید در مراحل بالاتر چوب های بیلیارد حرفه ای را بخرید و یا با کمک آن ها قدرت خودتان را چند برابر کنید.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

3.Bubble Witch 3 Saga

قیمت: رایگان                                                                                             امتیاز:4.7 از 5  

برترین بازی های این هفتهBubble Witch 3 Saga نسخه سوم بازی پازلی حباب جادوگر 3 که از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای King می باشد منتشر شده است. شما باید به استلا که جادوگر خوبی می باشد کمک کنید تا شیطان را شکست دهد و بدین ترتیب ارواح تاریک را از سرزمینش بیرون کند. Wilbur که یک گربه بدجنس در کشور جادوگر می باشد تمام عناصر جادویی را در حباب ها به دام انداخته است، پس باید تلاش کنید تا به قدرتمند ترین جادوگر زمان تبدیل شوید.

ایا شما می توانید به استلا و همراهان جادویی اش کمک کنید تا او را از بین ببرند؟ با ترکاندن حباب ها، آزاد سازی ارواح، نجات حیوانات و شکست دادن ویلبرمراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید. شما باید توپ ها را به سمت توپ های همرنگِ خودشان هدف گیری و پرتاب کنید و با پیروزی در هر سطح ناحیه های مختلفی از کشور را از نیروهای تارکی پاک سازید.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

4.Rolling Sky

قیمت: رایگان                                                                                          امتیاز:4.5 از 5

Rolling Sky در سبک بازیهای تخته ای و پازل از استودیوی Cheetah Games برای اندروید است.
بازی از هفت مرحله گوناگون تشکیل شده که در هر مرحله باید با کنترل شیئی دایره ای شکل، آن را به خط پایان برساند ؛ برای این کار کافی است تا در قسمت پایینی صفحه لمسی، دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا گوی به مسیری که می خواهید حرکت کند. یک بازی تفننی جالب که هر چقدر در آن ببازید باز هم دلتان میخواهد یک دست دیگر آن را بازی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید آن است که با حرکت به چپ و راست به موانع برخورد نکنید و خودتان را روی مسیر نگه دارید.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

5.Paper.io

قیمت: رایگان                                                                                          امتیاز:4 از 5

Paper.io ساخته جدید شرکت بازی سازی VOODOO است که در حال و هوای بازی های سبک io؛ همانند بازی محبوب agar.io می باشد. در بازی پیپریو فقط باید قلمرو خود را روی صفحه کاغذ گسترش دهید. همزمان با شما دیگر Paper.io ها نیز در حال گسترش قلمرو خود هستند و بیشتر از هر چیزی باید از آن ها بترسید. گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور است شاید اگر این بازی در برابر بازیکنان حقیقی دیگر انجام می شد و در عمل با بازیکنان همتای خودتان رقابت می کردید جذابیت چند برابری حاصل می گشت. اما با این حال هوش مصنوعی رقیبان نیز بسیار خوب کار شده است و هرگز نمی توان آن ها را دست کم گرفت. با گسترش قلمرو خود و نابود کردن دیگران می توانید به رتبه های بالا تر صعود کنید.

Ali

علاقه مند به دنیای صفر و یک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا