بهترین بازی های اندروید

برترین بازی های این هفته در پلی استور گوگل

با سلام خدمت کاربران گرامی جی اس ام دولوپرز.

با شما هستیم با برترین بازی های این هفته در پلی استور گوگل.

در این مقاله می پردازیم به 5 برتر در قسمت بازی  که در پلی استور منتشر شده اند و با استقبال کاربران مواجه شده اند.

برترین بازی های این هفته:

برترین بازی های این هفته

1.Word Cookies

قیمت: رایگان                                                                                          امتیاز:4.6 از 5  

برترین بازی های این هفتهWord Cookies یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی BitMango می باشد که سازنده بازیهایی مثل Roll the Ball، در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شدهه است. در اینجا شما باید کلمات پنهان شده در بین حروف را پیدا کنید و به راحتی می توانید مهارت های املایی خود را بهبود ببخشید. شما می توانید حروف را که بصورت عمودی، افقی، مورب و یا حتی وارونه وجود دارند با انگشت خود متصل کنید تا یک کلمه جدیدی را کشف کنید. پس با کشیدن انگشت خود روی یک حرف و انتخاب سایر حروف کلمه مورد نظر خود را بیابید و هنگامی که کلمه درست باشد بصورت برجسته مشخص شده و در لیست کلمات تحت عنوان کلمات پیدا شده مشخص می شود

برترین اپلیکیشن ها این هفته

2.Design Home

قیمت: رایگان                                                                                          امتیاز:4.4 از 5  

اگر نسبت به طراحی دکوراسیون علاقه مندید یا حرفه و شغل شما در همین زمینه می باشد پیشنهاد می کنیم از Design Home استفاده کنید. در این بازی (اپلیکیشن) امکان طراحی و پیاده سازی دکورهای مختلف با استفاده از وسایل واقعی وجود دارد

برای استفاده از این بازی نیاز به هیچ تخصص خاصی نخواهید داشت. برای مثال فرض کنید در حال چیدن دکور خانه جدیدتان هستید. به طور حتم اگر بخواهید بارها مکان وسایل مختلف را در گوشه و کنار خانه تان امتحان کنید علاوه بر زمان گیر بودن همچنین باعث خسته شدنتان نیز خواهد شد. اما این برنامه می تواند به عنوان یک شبیه ساز بسیار عالی این کار را برایتان انجام دهد. کافی است وسایلی که می خواهید را در مکان های از پیش تعریف شده قرار دهید و میزان زیبایی انها را در این مکان ها بسنجید و در صورت تایید در خانه تان پیاده کنید. این بازی شبیه سازی می تواند علاوه بر سرگرم کننده بودن همچنین باعث افزایش زیبایی چیدمان خانه تان نیز بشود.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

3.Make Hexa Puzzle

قیمت: رایگان                                                                                          امتیاز:4.6 از 5  

Make Hexa Puzzle بازی رنگارنگ و زیبا برای گوشی های اندرویدی می باشد که برای علاقه مندان به بازی های سبک پازلی و معمایی طراحی و عرضه شده است. در این بازی ذهنتان به چالش کشیده خواهد شد چرا که باید پازل های متعددی را حل کنید!

Make Hexa Puzzle بازی مناسب برای تمام سنین است که می تواند سبب افزایش کارایی مغز نیز بشود. این بازی دارای سبک پازلی فکری می باشد که ذهن کاربران را به چالش خواهند کشاند. در این بازی باید بلوک های مشابه و هم رنگ را به یکدیگر متصل کنید و این کار را تا جایی انجام دهید که در صفحه بازی، تنها شاهد باقی ماندن عدد 7 جادویی باشید. در این بازی باید عددهای رنگی که در پایین تر برایتان قرار داده شده است را به گونه ای به درون صفحه بازی بکشانید که با عددهای کناری خود مشابه بوده و انها را با هم دیگر حذف نمایید.

بازی Make Hexa Puzzle در کنار گرافیک بسیار عالی که دارد، دارای رنگ و لعاب دیدنی نیز بوده که لذت انجام بازی را بسیار افزایش خواهد داد. در این بازی شاهد گیم پلی بسیار اعتیادآور و جذابی نیز خواهید بود که می تواند ساعت های بسیار زیادی سرگرمتان کند.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

4.Pokémon Duel

قیمت: رایگان                                                                                          امتیاز:4.1 از 5

بازی Pokémon Duel یک بازی صفحه ای آمیخته با سبک استراتژیک است که با ترکیب کاراکتر های پوکمون می توانید گروه تشکیل دهید و وارد نبرد های هیجان انگیز با دیگر بازیکنان شوید. با بازیکنان واقعی در سر تا سر دنیا وارد مبارزه شوید و برای به دست آوردن بهترین رنک در دنیا به رقابت بپردازید.

در نبرد های واقعی دوئل ها را یکی پس از دیگری پیروز شوید تا بتوانید انواع بیشتری از پوکمون ها به همراه آیتم های ویژه از آن خود نمایید و قلمروی خود را گسترش دهید و قدرتمند تر شوید! قوانین بازی بسیار آسان و در عین حال گیرا هستند و در آن به صورت نوبتی شما و حریفتان پوکمون های خود را حرکت می دهید. فقط کافیست موقعیت مناسب برای حمله به رقیب خود را بشناسید و یا مسیر حرکت آنان را ببندید تا بتوانید به پیروزی نزدیک شوید. تمام تاکتیک های بازی اینگونه هستند که استراتژی های خود را برنامه ریزی نمایید و به حریف خود در وقت مناسب حمله کنید.

در بازی پوکمون دوئل Pokémon Duel در عرشه خود می توانید ۶ پوکمون را داشته باشید که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که بر روی بازی شما تاثیر خواهند گذاشت. پس این موضوع را در نظر بگیرید که بنا به نیاز خود در مقابل حریف کدام پوکمون برای نبرد کنونی مناسب تر است! از هوش مصنوعی بازی نیز به عنوان کمک و راهنما می توانید بهره ببرید و انتخاب های بهتری برای نابودی هر چه بیشتر دشمن داشته باشید. بازی Pokémon Duel دارای سبک متفاوت و گیم پلی جذابی است که می تواند ساعت ها شما را به پای بازی بنشاند. پس هم اکنون این بازی زیبا را از سایت اندرویدیها دریافت نمایید و اوقات فراغت لذت بخشی تجربه نمایید.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

2.8 Ball Pool

قیمت: رایگان                                                                                             امتیاز:4.5 از 5 

برترین بازی های این هفته8 Ball Pool بهترین، زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی بیلیارد برای سیستم عامل اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت آنلاین و دو نفره با دوست خود بهه رقابت بپردازید و یا با دیگر کاربران سراسر جهان مسابقه دهید و با برنده شدن در مسابقات بیلیارد به جمع اوری سکه بپردازید.در این بازی شما ابتدا می توانید به صورت تمرینی بازی کنید تا حرفه ای شوید. تمرین هایی را انجام دهید تا قلق بازی دستتان بیاید و پس از آن شروع به رقابت با دیگر کاربران جهانی نمایید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی بیلیارد را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. با جمع آوری سکه های بازی شما می توانید در مراحل بالاتر چوب های بیلیارد حرفه ای را بخرید و یا با کمک آن ها قدرت خودتان را چند برابر کنید.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

Ali

علاقه مند به دنیای صفر و یک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا