جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

عمر باطری اسمارت فون شما کاهش یافته؟حافظه نهان یا کش آن را پاک کنید!

اگر شما پیغام های خالی شدن باطری گوشی رو به طور مکرر مشاهده می کنید بهتر است کش (cach)یا حافظه نهان اسمارت فون خود را پاک کنید.

به طور مثال گوشی Moto Z Force Droid با کاهش باتری به میزان 15% در هر ساعت روبرو می شود که حدود دو یا سه برابر روند معمول بوده است.

در بررسی مشخص می شود که یکی از اپلیکیشن های موجود بر روی گوشی مشکل ایجاد کرده، اما حتی پس از حذف آن اپلیکیشن همچنان مصرف باتری به میزان قابل قبول بازنگشت.

ما تصمیم گرفتیم برای حل مشکل کش یا حافظه نهان گوشی را پاک کنیم.  این حافظه محلی است که فایل های مربوط به اپلیکیشن ها و وبسایت ها بر روی گوشی نگهداری می شوند تا زمان لود آنها در هر بار مراجعه کوتاه تر باشد.

اگر شما هم گوشی Moto Z Force Droid دارید با مراجعه به این قسمت کش گوشی خود را پاک کنید:

Settings > Storage > Internal Shared Storage > Cached Data > OK

با پاک کردن کش، عمر باتری مجدد به همان 5% در هر ساعت بازگشت. بنابراین اگر با عمر باتری اسمارت فون خود دچار مشکل شده اید

و پشتیبان فنی هم به شما پیشنهاد می کند که شاید لازم باشد یک factory reset انجام بدهید، توصیه می کنیم ابتدا کش موبایل را پاک کنید.

از آنجایی که نحوه پاک کردن کش در گوشی های مختلف با هم فرق دارد، بهتر است نحوه پاک کردن کش گوشی خود را در گوگل پیدا کنید.
همچنین اگر یکی از اپلیکیشن های روی گوشی تان ناگهان فریز می شود یا عملکرد خوبی ندارد، با پاک کردن کش می توانید اوضاع را سر و سامان ببخشید.

منبع:PHONEARENA

Ali

علاقه مند به دنیای صفر و یک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا