جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

مصرف ۲۵ درصد ترافیک دیتای ایران در شبکه اپراتور دوم

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: هم اکنون حداقل ۲۵ درصد ترافیک دیتای ایران در شبکه ایرانسل مصرف می‌شود.

محمدجواد آذری جهرمی در بازدید از غرفه ایرانسل در حاشیه مراسم راه‌اندازی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، با بیان این مطلب افزود: امروز اگر در ۳G شاهد رقابت هستیم و اگر سرویس ۴G در ایران ارائه می‌شود، به خاطر ایرانسل است و ما قدردان این موضوع هستیم.
بنا بر اعلام، ایرانسل در فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، با تاکید بر نقش این شبکه در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، در لایه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات مطرح است.
در همین زمینه، حجم مصرف دیتای روزانه مشترکان ایرانسل در آغاز راه‌اندازی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، با رشد ۷۵ درصدی مواجه بوده و به ۱۷۰۰ ترابایت رسیده است.
بر این اساس، رشد سرانه دیتای همراه مشترکان ایرانسل ۱۵ برابر، رشد ترافیک روزانه دیتای همراه ۳۰ برابر، کاهش ضریب تاخیر (latency) تا ۲۰ برابر و افزایش سرعت تجربه شده توسط مشترکان نیز ۱۰۰ برابر شده است.
بر اساس این گزارش، ایرانسل اعلام کرده که پشتیبانی و حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال در بازار را با ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله اسپانسری محتوا، امکان پرداخت از طریق حساب کاربری، سرویس احراز هویت دیجیتال و حمایت از توسعه پرشتاب شرکت‌های تولید محتوا در دستور کار قرار داده است.

mohsen

محسن هستم 30 ساله طرفدار دنیایی متنوع اندروید و کاستوم رامها در Gsm-Developers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا