جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

گوشی نوکیا ۳۳۱۰ از جنس تیتانیوم!!!

شرکت HMD Global که قرار است از این پس گوشی Nokia3310 از جنس تیتانیوم و هوشمند با برند تولید کند، در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ از مدل جدید گوشی نوکیا ۳۳۱۰ که به برخی ویژگی های جدید و البته ارتقا یافته مجهز شده بود، رونمایی کرد.

این گوشی خاطره انگیز قرار است در سه ماه دوم سال جاری میلادی  به فروش برسد.

شرکت Presso که هر از چند گاهی، مدل های لوکس و گران‌ قیمتی از گوشی های هوشمند را روانه بازار می کند و قبل از این، دو اسمارت فون آیفون ۷ و ۷ پلاس را با بدنه ای از جنس طلای ۱۸ عیار روانه بازار کرده بود، این بار، بر روی گوشی نوکیا ۳۳۱۰ دست گذاشته و نسخه ای از جنس تیتانیوم درجه ۵ این گوشی را با نامی جدید تحت عنوان Gresso 3310 تولید کرده است.

این گوشی از طراحی چشم نواز و بدنه ای شیک بهره می برد و گفته می شود که از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دوربین ۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

اما نسخه معمولی و یا همان ۵۱ دلاری این گوشی نیز در رنگ ها ی قرمز، خاکستری، زرد و آبی عرضه خواهد شد و از جمله مشخصات اعلام شده برای آن، می توان به نمایشگر ۲٫۴ اینچی QVGA، سیستم عامل نوکیا سری ۳۰ +، دوربین ۲ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا اشاره کرد.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا