جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

سامسونگ انتشار بروزرسانی برای حل مشکل رنگ قرمز نمایشگر گلکسی اس 8 را آغاز کرد

در حالی که فروش پرچمداران جدید سامسونگ با قدرت در جریان است و همه چیز بر وفق مراد کمپانی کره ای پیش میرود، چند روز پیش گزارشی در مورد وجود یک ایراد در صفحه نمایش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر شد تا باری دیگر چالشی جدید برای سامسونگ آغاز شود.

سامسونگ انتشار بروزرسانی برای حل مشکل رنگ قرمز نمایشگر گلکسی اس 8 را آغاز کرد
سامسونگ انتشار بروزرسانی برای حل مشکل رنگ قرمز نمایشگر گلکسی اس 8 را آغاز کرد

مشکل به این ترتیب بود که برخی از کاربران گزارش دادند که نمایشگر گلکسی اس 8 آنها را یک هاله ی قرمز پوشانده است. در حالی که به توصیه ی نمایندگی های سامسونگ، کاربران نمایشگر دستگاه خود را کالیبره نیز کرده بودند، اما مجددا هاله ی قرمز رنگ به صفحه نمایش دستگاه بازمیگشته است.

در حالی که بسیاری منتظر واکنش سامسونگ در مورد این گزارش ها بودند، غول کره ای اعلام کرد که مشکل صفحه نمایش گلکسی اس 8 سخت افزاری نیست. بنابراین انتظار میرفت که سامسونگ با انتشار یک بروزرسانی نرم افزاری، به حرف و حدیث ها خاتمه دهد.

اولین گزارشات در مورد مشکل صفحه نمایش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از کره ی جنوبی منتشر شد و سامسونگ نیز انتشار بروزرسانی برای حل این مشکل را از کشور خانگی آغاز کرده است

بر اساس گزارشی که توسط وب سایت SamMobile منتشر شده، به واسطه ی این بروزرسانی گزینه ای جدید به بخش تنظیمات نمایشگر گلکسی اس اضافه میشود و کاربران با رفتن به قسمت Adaptive Display با گزینه ی تنظیم Full Screen color balace مواجه خواهند شد که با کشیدن انگشت به سمت چپ رنگ ها متمایل به سرد و با سوایپ به سمت راست رنگ ها به گرمی متمایل خواهند شد.

بنابراین این گزینه به منظور تنظیم تُن های سفید در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه استفاده از این گزینه تنها زمانی که حالت نمایشگر بر روی Adaptive Display تنظیم شده امکان پذیر است و همچنین تنظیم رنگ ها زمانی که فیلتر نور آبی فعال است امکان پذیر نیست که البته این مورد طبیعی است.

همان طور که گفته شد انتشار این بروزرسانی از کره ی جنوبی آغاز شده است اما انتظار میرود سامسونگ در روز های آتی این بروزرسانی را در ایالات متحده و سپس دیگر مناطق جهان عرضه کند.

سامسونگ پیش از این نیز یک بروزرسانی تعمیری را برای پرچمداران جدید خود منتشر کرده بود که مشکل پیام خطای DQA keeps Stopping را زمانی که دستگاه به شبکه ی وای فای متصل میشد، رفع میکرد.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا