آموزش های نرم افزاری گوشی های مختلفبهترین اپلیکیشن های اندرویدمدیریتی

دانلود ROM Toolbox Pro v6.0.6.9 اپلیکیشن جعبه ابزار رام

نسخه پچ شده  اپلیکیشن ROM Toolbox Pro v6.0.6.9 جعبه ابزار رام

نیازمند دسترسی روت 

ROM Toolbox Pro با مفید ترین و پر امکانات ترین نرم افزار ابزار های کار با رام آشنا شوید! تقریبا تمامی قابلیت ها و کارایی هایی که در نرم افزار های کار با دستگاه های روت شده گنجانده شده است، در این برنامه بسیار جامع گرد هم آمده اند تا یک هیولا در زمینه روت و دسترسی های آن را در دسترس کاربر قرار دهند. 

 امکانات بی پایان نرم افزار در قالب رابط کاربری زیبایی تدارک دیده شده اند و برای استفاده کردن بسیار آسان هستند. هر ابزار و امکاناتی که برای سفارشی سازی و سریع تر کردن دستگاه شما لازم باشد در جعبه ابزار رام وجود دارد تا بتوانید دیوایس خود را به شکلی که دوست دارید تغییر داده و از آن بهینه ترین استفاده را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

دانلود ROM Toolbox Pro v6.0.6.9 اپلیکیشن جعبه ابزار رام
دانلود ROM Toolbox Pro v6.0.6.9 اپلیکیشن جعبه ابزار رام

باید اشاره کرد که ROM Toolbox Pro با قیمت 5.99 دلاری در گوگل پلی به فروش می رسد که به نسب دیگر نرم افزار ها که البته امکانات جامعی ندارند،بسیار پایین تر است. همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این نرم افزار مورد تایید بسیاری از مراجع اندرویدی می باشد که از جمله آن ها می توان به LifeHacker و XDA-Developers اشاره کرد. 

 اپلیکیشن ROM Toolbox در زمره نرم افزار های ابزار در دسته بندی گوگل پلی قرار گرفته و توسط شرکت JRummy Apps Inc ساخته و پرداخته شده است. شایان ذکر است که این برنامه تا به این لحظه موفق به کسب نمره شگفت انگیز 4.6 از بین 25.000 رای ثبت شده در پلی استور شده است.

توجه: استفاده از این اپلیکیشن برای کاربرانی که تجربه و دانش کافی در حوزه رام و سیستم عامل اندروید را ندارند، توصیه نمی شود و مسئولیت بروز هرگونه مشکل در استفاده ناصحیح از این ابزار به عهده خود کاربر می باشد.

اطلاعات:

  • اسم برنامه: ROM Toolbox Pro
  • دسته: ابزار
  • ورژن: 6.0.6.9
  • شرکت سازنده: JRummy Apps Inc
  • حجم: فايل نصبي: 8 MB
  • ورژن اندرويد پيشنياز: 2.3 و بالاتر

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا