جدیدترین اخبارهای دنیای gsm

آپدیت جدید OnePlus 5T چه ویژگی‌هایی دارد؟

به تازگی، استارت انتشار آپدیت جدید برای گوشی‌های OnePlus 5T زده شد. در به‌روزرسان OxygenOS 4.7.4 شاهد ارتقای کیفیت نمایش تصاویر و هوش مصنوعی دوربین هستیم.

آپدیت جدید OnePlus 5T چه ویژگی‌هایی دارد؟

آپدیت جدید برای گوشی OnePlus 5T حجمی معادل ۲۸۵ مگابایت دارد. در این به‌روزرسان، کاربران می‌توانند تجربه‌ی بهتری از دیدن تصاویر و عکاسی با گوشی تجربه کنند.

درکنار ارتقای ویژگی‌های اصلی گفته شده، تغییراتی در جهت بهبود صدا، ویبره، آنلاک گوشی با چهره، WiFi و مصرف باتری اعمال شده است. درضمن در این به‌روزرسان، باگ‌های مختلفی برطرف شده و شاهد پایداری و عملکرد بهتری نسبت به قبل هستیم.

گوشی OnePlus 5T در ماه نوامبر امسال عرضه شد. از ویژگی‌های کلیدی این گوشی می‌توانیم به صفحه نمایش ۶ اینچی فول‌ اچ‌دی، دوربین ۱۶ مگاپیکسل، ۸ گیگابایت رم و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم.

OnePlus 5T در حساب توییتر خود درباره این ادعا توضیحاتی داده و نوشته است:

هیچ یک از گوشی‌های هوشمند قادر نیستند اپلیکیشن ها و بازی‌ها را سریع‌تر 5T اجرا کنند. شاید عادت به این سرعت‌بالا کمی برای کاربران سخت باشد اما نگران نباشید عادت می‌کنید!

جالب اینجاست که در توییت وان پلاس از گوشی‌های هوشمند استفاده‌شده و نه صرفا گوشی‌های اندرویدی، بنابراین وان پلاس مدعی است که پرچم‌دار جدیدش حتی از گوشی‌های قدرتمند و تازه‌کار اپل یعنی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و مهم‌تر از همه آیفون X نیز سریع‌تر است.

وان پلاس در حالی این ادعا را مطرح کرده که هنوز گوشی OnePlus 5T به دست کاربران و متخصصان نرسیده است بنابراین قضاوت نهایی این ادعا را باید به زمانی سپرد که این گوشی رسما عرضه شود.

reza.seven

سلام ، رضا کلانی هستم اهل پایتخت مقاومت ایران ،شهر دزفول با مدرک مهندسی مکانیک : علاقه مند به دنیای خودروها ،عکاسی،فناوری و نرم افزار در خدمت شما هستم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا