ios 11آموزش های مبتدیآموزش های نرم افزاری گوشی های مختلفآیفونبررسی کیفیت ، قیمت و دیگر مباحث مربوط به گوشی های تلفن همراه به صورت تخصصیجدیدترین اخبارهای دنیای gsmگوشی های اپل

غیر فعال سازی انیمیشن( افکت ) و افزایش سرعت در Ios

آموزش افزایش سرعت و غیر فعال سازی انیمیشن ( افکت ) در ios

حتما شما هم وقتی گوشی خود را تازه خریداری میکنید سرعت خوبی دارد ولی پس از گذشت مدت زمانی سرعت و کارایی آن کاهش میابد حالا من در زیر برای شما یک ترفند ساده و جالب را آماده کرده ام که اگر نخوانید ضرر میکنید .

آموزش :

اپل گزینه‎ای را برای غیرفعال سازی انیمیشن‎های سیستم‎عامل iOS در اختیار کاربران قرار نداده است، بنابراین اگر قبلا‌ دستگاه اندرویدی داشته‎اید، ممکن است حس کنید که آیفون به نسبت گوشی پرچم‎دار سامسونگ یا نکسوس که دارای نسخه‎ی خام اندروید هستند، آهسته‎تر است.

ولی در اینجا مقصد تنها انیمیشن‎هایی است که در این سیستم‎عامل قرار داده شده‎اند، بنابراین اگر جز طرفداران افکت‎های بصری نیستید، ممکن است غیرفعال کردن آن‎ها چالش‎برانگیز باشد. کاربرانی که دستگاه خود را جیلبریک می‎کنند به راحتی می‎توانند توسط اپلیکیشن‎های شخص ثالث انیمیشن‎ها را خاموش کنند ولی آن دسته از افرادی که این چنین راه‎حلی را دوست ندارند با یک چالش مهم روبرو می‎شوند.

تاکنون ترفند کوچکی که در رابطه با سوئیچ Assistive Touch وجود دارد به شما اجازه می‎دهد انیمیشن‎های اسپرینگ‎بورد را غیرفعال و سرعت آیفون را بالاتر ببرید.

مراحل خاموش کردن انیمیشن‎ها

کاری که باید انجام دهید فعال‌کردن سوئیچ Assistive Touch از مسیر زیر است:
Settings > General > Accessibility > Assistive Touch > Enable feature

زمانی‌که این کار را انجام دادید باید به صفحه‎ی اصلی گوشی خود بروید و آیکون Assistive Touch را به گوشه‎ی پایین سمت راست جابجا کنید، مطمئن شوید تا جایی که امکانش وجود دارد آن را به لبه بکشانید.how-to-make-iphone-faster-by-disabling-springboard-animations-501588-2

مرحله‎ی بعدی اجرای قابلیت جستجوی اسپات‎لایت است که این کار را به آسانی با سوایپ‎کردن به سمت پایین روی صفحه‎ی اصلی می‎توانید انجام دهید. زمانی که این کار را انجام دادید، آیکون Assistive Touch به صورت خودکار به بالا، درست به بالای صفحه کلید، کشیده می‎شود. بنابراین ترفندی که اینجا باید انجام دهید این است که:

زمانی که آیکون Assistive Touch به بالا می‎آید، فوراً روی صفحه‎ی نمایش نزدیک به اسپات‎لایت آهسته ضربه بزنید (باید توجه داشته باشید که حتماً باید از صفحه‎کلید پیش‎فرض iOS و نه اپلیکیشن‎های شخص ثالث نظیر SwiftKey استفاده کنید!).

اگر به موقع این کار را انجام دهید، انیمیشن‎ها باید فوراً غیرفعال شوند و زمانی که هر اپلیکیشنی را به دنبال آن باز کنید، دیگر نباید خبری از آن‎ها باشد.

زمانی‌که در نهایت انیمیشن‎ها غیرفعال شدند، به مسیر بالا برگردید و Assistive Touch را غیرفعال کنید.

آن‎طور که در سایت 9to5mac اشاره می‎شود، شاید تا زمانی که به درستی ترفند بالا را انجام دهید، چند دفعه‎ای مجبور به انجام این کار شدید ولی اگر از افکت‎های بصری خوشتان نمی‎آید و طرفدار یک عملکرد بی‎نقص هستید، این کار ارزشش را دارد. اگر خواهان برگرداندن انیمیشن‎ها هستید، به سادگی گوشی خود را ری‎بوت کنید تا تنظیمات اصلی برگردانده شوند.

نکته: به‌دنبال ارائه‎ی نسخه‎ی جدید iOS 9.3.2 در 27 اردیبهشت، این باگ اصلاح شده است و دیگر شما نمی‎توانید انیمیشن‎ها را برای بالا بردن سرعت آیفون غیرفعال کنید.

samyar_ks

زندگی من در همین فالس و ترو خلاصه میشه . تخصصم طراحی صفحات وب و بازی سازی است.

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا