بهترین اپلیکیشن های اندروید

انمیشین های GIF راهش را به مسنجر گوگل در اندروید 7.1 باز میکند

امکان جستجو و اضافه کردن Gif برای مسنجر گوگل در کیبورد این شرکت در آپدیت جدید اندروید مشاهده شده است

اندروید 7.1 به صورت رسمی برای گوشی های  nexus 5x, 6p , pixel بیرون آمده است. آخرین آپدیت ارائه شده برای این سیستم عامل با امکانات جدیدی همراه است. اگرچه ممکن است که این آپدیت بزرگترین آپدیتی که ما دیده ایم نباشد ولی دارای ویژگی های زیادی که ممکن است بعضی از آن ها اضافه باشند! این موضوع ممکن است به خاطر جواب گوگل به تاچ 3 بعدی آیفون باشد.

همین طور که مردم از این آپدیت جدید استفاده می کنند، ویژگی های جدیدتری کشف می شوند. سایت Droid Life به تازگی اعلام کرده است که قابلیت پشتیبانی از ارسال GIF در کیبورد گوگل در مسنجر این شرکت در اندروید 7.1 وجود دارد.

کیبورد گوگل یکی از کیبورد های محبوب در بین عموم مردم است و از آنجایی که به صورت پیش فرض در اندروید وجود دارد آن را به پراستفاده ترین کیبورد اندروید موجود تبدیل کرده است. در این کیبورد امکان استفاده از emoji ها در حدی وجود دارد که ممکن است خیلی از ما این کیبورد و این قابلیت جالب استفاده کرده باشیم

ما مدت زمان زیادی منتظر بودیم که گوگل انیمیشین های GIF را در کیبورد خود بسازد ولی پیاده سازی این موضوع در اینجا کمی محدود است، زیرا گوگل فقط این پیاده سازی را در مسنجر این شرکت به ما می دهد که البته این قابلیت به صورت جستجوی GIF نیز میباشد.

اگرچه کمی این عمل شرکت گوگل مایوسانه به نظر میرسد ولی ما میتوانیم در آینده ای نزدیک امیدوار باشیم که این قابلیت در اپلیکیشن هایی نظیر Allo, Hangouts, Inbox و .. وجود داشته باشد.

اگر شما هم گوشی های nexus 5x, 6p و یا  pixel را در دست دارید، آیا توسط این قابلیت به هیجان نیامده اید؟

Arash

طراح سایت و برنامه نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا