بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های اندروید و IOS (اواخر اکتبر و اوایل آبان)

اگر شما به دنبال بازی خوب برای گوشی هوشمند خود می گردید، قطعا در میان استورها، دچار سردرگمی شده اید. ولی نگران نباشید، از آنجایی که نمی دانید کدام بازی را انتخاب کنید، ما تعدادی از بازی ها را برای دو سیستم عامل IOS و اندروید برای شما انتخاب کرده ایم.

بازی هایی که در این پست برای شما انتخاب شده اند، بهترین کیفیت بدون توجه به نوع ژانر انتخاب شده اند.

بازی های معمولی و پازل و استراتژی و .. در این دسته مشاهده می شوند.

#1:Primordia

(مرد افسانه ای)

قیمت: $5
ژانر: ماجراجویی

primordia-gsm-developers

 

Primordia که نسخه PC آن نیز قبلا ساخته شده است، یک بازی در سبک ماجراجویی است.

 

Primordia بیان کننده ی داستان Horatio Nullbuilt می باشد یک ربات اوراق که در تنهایی خود به یک فرد مستقل تبدیل می شود . Horatio زمان های خود را در طول روز صرف مطالعه ی کتاب انسان ها می کند و زمان خود را صرف رویا پردازی با نویسنده ی کتاب Crispin می کند.

او در این فکر است که در یک کشتی هوایی که آن را خانه می نامند زندگی می کنند ولی یک تهدید جدی زندگی روباتی آنها را به خطر می اندازد زیرا یک ربات سرکش در حال دزدی منبع انرژی است که مابقی ربات ها برای زنده ماندن به آن نیاز دارند.

بازی Primordia یک داستان حماسی را بیان می کند که در مورد انقراض نژاد انسان ها هست. گیم پلی بازی دارای سبکی آخر الزمانی بوده و وجود پازل های گوناگون لذت تجربه ی آن را چندین برابر کرده است.

#2:  Moveless Chess

(شطرنج بی حرکت)

قیمت : رایگان
ژانر : پازل
دانلود نسخه های Android | iOS
moveless_chess-developers-gsm
چه اتفاقی می افتد اگر مجبور نباشید که مهره های شطرنج را حرکت دهید؟ Moveless Chess این موضوع را تحقق می بخشد. ولی برای بازی شما باید به خوبی شطرنج را بلد باشید و بسیار حواستان جمع باشد تا از پس این بازی برآیید. یک بازی هوشمندانه در سطح پازل

#3: PinOut!

(پین اوت!)

قیمت : رایگان
ژانر : تفننی
دانلود نسخه های Android | iOS
pinout-gsm-developers
مسابقه ای بر علیه زمان توسط یک توپ که از گذرگاههای مرموز میگذرد. PinOut در سبک تفننی که قطعا می تواند ساعت ها شما را سرگرم نگه دارد.

#4: Masky

(ماسکی)

قیمت: رایگان
ژانر : تفننی، سرگرمی موسیقی
دانلود نسخه های Android | iOS
masky-gsm-developers
با استفاده از آهنگ های مرموز، و با کاراکتر های داده شده برقصید! در این بازی حفظ تعادل وبالانس اهمیت زیادی دارد. با گذراندن مراحل، می توانید ماسک های جدیدی دریافت کنید.

#5: Zombie Anarchy

(هرج و مرج زامبی)

قیمت: رایگان
ژانر : استراتژی
دانلود نسخه های Android | iOS
zombie-anarchy-gsm-developers
 

Zombie Anarchy به فارسی “هرج و مرج زامبی” جدیدترین بازی کمپانی معروف گیملافت (سلطان ساخت بازیهای موبایل) در سبک اکشن-استراتژی برای اندروید است.

Zombie Anarchy با عنوان روبرو در پلی استور منتشر شده است: “آیا برای زنده ماندن در جهنم زامبی ها آماده اید؟!” آخرالزمان شده است، همه زامبی ها شورش کرده اند و هم اکنون شما باید با در دست گرفتن هدایت انسان ها به نبرد با زامبی ها بروید و جهان را نجات دهید! تعداد معدودی از انسان ها به زامبی تبدیل نشده اند و شما می توانید از ان ها برای استفاده در نبردهای خود علیه زامبی ها بهره ببرید!

با ساخت و حفاظت از اردوگاه ها به آموزش انسان ها برای استفاده در نبردها بپردازید و یکی از بهترین Game های استراتژیک-بقا اندروید را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به Game های اکشن-استراتژیک زامبی استایل اندروید هستید که از همه نظر کم نظیر باشد Zombie Anarchy را از دست ندهید.

#6: Galaga Wars

(جنگ های فضایی)

قیمت : رایگان
ژانر : سرگرم کننده، تفننی
دانلود نسخه های Android | iOS
galaga-wars-gsm-developers

 

Galaga Wars بازی جذاب و سرگرم کننده برای اسمارت فونهای اندرویدی می باشد. در این بازی اندروید شما با استفاده از سفینه جنگی باید به جنگ موجودات، ایتم ها و اشیا فضایی رفته و بتوانید با شلیک کردن به سمتشان، انها را نابود کنید.

در بازی Galaga Wars شما کنترل سفینه ای فضایی را به عهده خواهید داشت که باید با استفاده از آن به سمت بافت های مختلف دشمن شلیک کنید و بتوانید در هر مرحله از بازی آنها را نابود کنید و به این ترتیب بازی را پیش ببرید.

گلوله هایی که شلیک می کنید به مرور قوی تر می شوند و به شما این امکان را خواهند داد تا بتوانید تعداد بیشتری از بافت ها را نابود کنید.

Galaga Wars دارای گیم پلی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای می باشد. محیط Galaga Wars در نوع فضایی طراحی شده است که تجربه ای بی نظیر را برایتان ایجاد خواهد کرد.

گرافیک Galaga Wars نیز با کیفیت اچ دی طراحی شده است که در آن جزئیات به خوبی طراحی و نمایش داده شده اند. اگر از علاقه مندان به بازی های سبک اکشن هستید، پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه Galaga Wars را از دست ندهید.

Arash

طراح سایت و برنامه نویس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا