بهترین بازی های اندروید

10 بازی برتر اندروید سال 2017 !

از زمان پیدایش اسمارت فونها صنعت بازی های موبایلی با رشد قابل توجهی مواجه شد. امروزه نیز با پیشرفت تکنولوژیهای بکار گرفته شده در این اسمارت فونها و به لطف سخت افزارهای قوی بازی سازان اشتیاق بیشتری برای ارائه بازی ها با کیفیت بالا کسب کرده اند بطوریکه این صنعت قسمت لاینفک اسمارت فونها شده است.
به همین بهانه در این مقاله با شما هستیم با 10 بازی برتر سال 2017 که در پلی استور گوگل منتشر شده اند.

1.Crashlands

Crashlands بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی Butterscotch Shenanigans برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شده و جالب است تا به این لحظه بیش از 100 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند

شما بایددر شخصیت اصلی بازی یعنی Flux Dabess قرار بگیرید ؛ کسی که در نقش راننده کامیون در حال گذراندن زندگی خودش بوده و به صورت اتفاقی مورد آزار و اذیت Hewgodookoo قرار می گیرید و از لاین جاده خارج شده و هم اکنون ماموریت خود را برای از بین بردن این موجود شرور آغاز می کند تا به هدف اصلی اش که برقراری صلح به سرزمین هست، برسد.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

2.Fallout Shelter

Fallout Shelter یک بازی محبوب و مطرح و همچنین ؛ اولین بازی کمپانی معروف و نام آشنای Bethesda Softworks LLC برای دستگاه های اندرویدی استداستان بازی در مورد پناه گرفتن بازمانده‌های فاجعه ای اتمی در زیر زمین است؛ والت‌هایی (Vault) که یکی از اجزای اساسی سری Fallout به حساب می آیند.
نقش شما در بازی، فرمانده این پناهگاه و گسترش دادن آن است. شما باید با اندک بازمانده‌های فاجعه اتمی، وارد یکی از این پناهگاه‌ها شده و زندگی جدیدی را در زیرزمین آغاز کنید. در ابتدا، پناهگاهتان جز نیروگاه تأمین و توزیع برق، آب و البته غذا، چیز دیگری ندارد.
اینجا است که نقش شما در بازی مشخص می شود و باید به عنوان شهردار این شهر زیرزمینی به جذب نیرو و البته قرار دادن آن‌ها در جای درست بپردازید!

 

برترین اپلیکیشن ها این هفته

3.Geometry Wars 3: Dimensions

یکی از جدیدترین بازیهای آرکید ارایه شده در گوگل‌پلی میباشد که توسط کمپانی شناخته شده و فوق العاده معروف Activision Publishing Incc منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.در این بازی مهیج شما باید با فضاپیمای خود به مصاف دشمنان مختلف رفته و با نابود کردن آنها در نهایت به مبارزه با رییس بپردازید.
آن چیزی که این بازی را از سایر بازیهای اینچنینی متمایز میکند، محیط متفاوت و ابعاد فضایی گوناگون آنست که تاکنون در هیچ یک از بازیها شاهد چنین محیطی نبوده‌ایم.
همچنین نمیتوان به سادگی از کنار گرافیک خیره‌کننده و کنسولی این بازی عبور کرد؛ چرا که سازندگان آن در این زمینه سنگ تمام گذاشته و جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشته اند.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

4.Hearthstone:Heroes of Warcraft
Hearthstone Heroes of Warcraft قهرمانان وارکرفت بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های کارتی از استودیوی بازیسازی Blizzard Entertainment, Inc برای دستگاه های اندرویدی است که توانسته در مدت زمان محدودی بیش از 5.000.000 دانلود را داشته باشد.
در این بازی شما و حریفتان به نوبت کارت هایی با ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فرد رو می کنید تا یکدیگر را شکست دهید و به سراغ حریف بعدی بروید! چیزی که این بازی را نسبت به رقبای مشابه متمایز می‌کند، استفاده از کاراکتر‌ها و کلاس‌های اختصاصی وارکرافت، گرافیک بالا و البته قابلیت ترکیب و ساخت آیتم‌های متفاوت و Disenchant کردن آن‌هاست. گفتنی است در این نسخه همچنین افزونه “گوبلین‌ها در برابر ژنوم‌ها” نیز حضور دارد.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

5. Minecraft
Minecraft از محبوب ترین، پرطرفدارترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری و آرکید از استودیوی بازیسازی Mojang می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف عرضه شده است.
نسخه ی اندرویدی بازی Minecraft با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از 10.000.000 خرید را به خود گرفته است.
در این بازی شما به صورت آزادانه به ساخت و ساز می پردازید و یک شهر رویایی با تمام امکانات و به زیباترین شکل ممکن را آماده می کنید! به طور کلی به هر آنچه که می خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید!
ساخت و ساز در بازی بسیار آسان است، همه ی بلوک ها و شکل هایی که می خواهید را در ابعاد مختلف در اختیار دارید و تنها کاری که لازم است انجام دهید آن است که به بهترین شکل ممکن این بلوک ها را کنار هم قرار دهید؛ پس به دقت بسیار زیادی نیاز است زیرا قرار دادن یک تکه به صورت اشتباه علاوه بر آنکه شکل ساختمان را خراب می کند ممکن است باعث شود تا کل ساختمان فرو ریخته و شما را وادار کند تا ساختمانی جدید را از اول شروع کنید!

برترین اپلیکیشن ها این هفته

6. Pokemon Go

همانطور که می دانید این روزها هم صحبت از بازی جدیدی به نام Pokémon GO است که شاید شما هم نام آن را شنیده باشید و از میزان محبوبیت آن خبر داشته باشید. این بازی در حال حاضر در آمریکا به عنوان محبوب ترین بازی انتخاب شده است و دلیل آن نیز دارا بودن کاربران بسیار زیادی است که به صورت هم زمان آن را انجام می دهند.
این بازی جدید، با گیم پلی منحصر به فرد و عالی توانسته است در حال حاضر کاربران بسیار زیادی را به سمت خود بکشاند. “پوکمن گو” در ابتدا برای نیتندو عرضه شد و بعد از آن شاهد عرضه نسخه های مخصوص اندروید و IOS این بازی محبوب بودیم.
در واقع Pokémon GO یک بازی کاملا جدید و بی نظیر برای گوشی های اندرویدی می باشد که با استفده از واقعیت افزوده، سبب ایجاد سرگرمی بی نظیر برای کاربران می شود.
این بازی از دوربین گوشی، سنسورها و همچنین GPS + اینترنت استفاده می کند. اساس بازی به این صورت است که شما باید از طریق گوشی همراهتان به دنبال پوکمون ها در سطح شهر باشید. این بازی شما را از خانه بیرون خواهد برد تا در شهر به دنبال پیدا کردن پوکمون ها باشید تا انها را بیابید.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

7. The Riptide GP

Riptide GP: Renegade بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده در سبک بازی های رسینگ از استودیوی Vector Unit برای اندروید است که  با قیمت 2.99 دلار  در پلی استور منتشر شده است.

در این بازی جت اسکی سواران بر روی آب های خروشان با سرعت بالا حرکت می کنند و با عبور از آبشارها با مرگ دست و پنجه نرم می کنند و در راه های آبی عمومی پلیس را فریب می دهند! شما نیز یک جت اسکی سوار هستید که به صورت غیر قانونی در لیگ های آبی به مسابقه می پردازید و موج ها را به هم میریزید و تشکیلات کارخانه ای را برای بالا بردن اعتبار خود خراب می کنید!

برترین اپلیکیشن ها این هفته

8. Rollercoaster Tycoon
RollerCoaster Tycoon یکی از زیباترین، سرگرم کننده ترین و محبوب ترین بازیهای شبیه سازی (Simulation) از استودیوی Atari, Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده است.
این بازی نیز به شما امکان ساخت ترن هوایی از ابتدا یا با استفاده از پیش ساخته‌ دیگران را می دهد ؛ همچنین به شما اجازه می دهد پارک کاملی را از جمله جایگاه ویژه صرف غذا و نوشیدنی، حمل و نقل و حتی منظره طراحی کنید! اگر به بازیهای مدیریتی علاقه دارید، این بازی مناسب شما است.
بازی RollerCoaster Tycoon Touch با محیط های متنوعی همراه است، یعنی بیش از صد طرح پارک سری بازیهای RollerCoaster را در خود گنجانده است! در این بازی ابتکار مدیریتی شما حرف اول را می زند به طوری که با ایجاد بخش های مختلف و عالی می توانید به افزایش سرمایه و خرید ایتم های جدید بپردازید و پارک خود را زیباتر از پیش گردانید و افراد بیشتری را به آن جذب کنید!

برترین اپلیکیشن ها این هفته

9.Rockstar Gams

شرکت Rockstar یکی از بازی سازهای به نام و معتبر جهانی است که برای اکثر پلتفرم های موجود بازی ارائه داده و تاکنون چندین عنوان بازی مطرح منتشر کرده است که از معروفترین آنها می توان به بازی GTA اشاره کرد.
بازی های ارائه شده این شرکت برای پلتفرم اندروید دو بازی به نام های Bully: Anniversary Edition و GTA می باشد.

</h2><h2>

برترین اپلیکیشن ها این هفته

10. This War of Mine
This War of Mine بازی محبوب، خارق العاده و کم نظیر در سبک بازیهای ماجراجویی و شبیه سازی از استودیوی 11 bit studios برای اندروید است که با قیمت 15 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده است.
در این بازی گروهی از شهروندان که در صدد نجات جان خود هستند، برای مبارزه با کمبود مواد غذایی و دارو عازم سفری می شوند که شما در بازی به عنوان یک سرباز نخبه هدایت آن ها را برعهده می خواهید گرفت و می بایست از تیر رس تک تیراندازها و دشمن خاصم خود را در امان نگه دارید!
بازی در سبک ارائه شده دید کاملا جدیدی را از دنیا به شما خواهد داد و از دنیای واقعی الهام گرفته شده و حالتی مدیریتی را نیز در خود دارد! مدیریت پناهگاه و جیره بندی مواد غذایی و همچنین شناسایی مکان های امن از وظایف شما خواهد بود! خوراکی و آشامیدنی هایتان را جیره بندی و مدیریت کنید تا از حداکثر توانتان در این نبرد بی رحمانه استفاده کنید و در نهایت نجات یابید.

برترین اپلیکیشن ها این هفته

منبع: androidauthority

best Android Game

Ali

علاقه مند به دنیای صفر و یک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا